EA از برنامههای خود برای تبدیل Battlefield به یک پلتفرم رقابتی در سال ۲۰۱۷ می گوید
در جریان یک کنفرانس خبری، الکترونیک آرتز از برنامههای خود برای تبدیل Battlefield به یک پلتفرم رقابتی در سال ۲۰۱۷ صحبت کرده است.
تبلیغات
در جریان کنفرانس خبری الکترونیک آرتز، ناشر بازی بتلفیلد ۱، در رویداد Credit Suisse 2016 Annual Technology که در شهر فونیکس ایالت آریزونا برگزار شد، پیتر مور، مدیر الکترونیک آرتز، صحبتهایی در مورد مجموعه بتلفیلد انجام داده است. وی اعلام کرده که الکترونیک آرتز قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ بازی بتلفیلد را به یکی از پلتفرمهای رقابتی تبدیل کند. پیتر مور در این باره میگوید:
ما سالها است که در حال نظارت بر روی این بخش هستیم و از شش ماه پیش نیز تصمیم گرفتیم تا در این پلتفرم (مسابقات و بازیهای رقابتی) شرکت داشته باشیم. ما با بازی بتلفیلد در این بخش شرکت خواهیم کرد. مجموعهای که در انحصار خودمان است و میتوانیم آن را در لیست بازیهای رقابتی قرار بدهیم.
در ادامه پیتر مور از برنامههای الکترونیک آرتز برای نحوه اجرای این کار و چگونگی تبدیل کردن بتلفیلد به یک بازی موفق در این راستا سخن گفته است. وی در این باره میگوید:
در بازی بتلفیلد آیتمهای قابل خریدی وجود دارد که بتلپک نام داشته و شما با پیشرفت در بازی میتوانید آنها را تصاحب کنید. همچنین ما بر روی بازی Couter Strike: Global Offensive نیز نظارت داشتهایم و کاری که آنها در جهت بالا بردن اعتبار خود انجام دادهاند را تحسین میکنیم. ما قصد داریم با قرار دادن بتلفیلد در لیست بازیهای رقابتی، فروش این بازی را افزایش دهیم. قطعا وقتی یک بازی در این لیست قرار بگیرد، مخاطبان بیشتری را بهخود جذب میکند.
این اتفاق برای الکترونیک آرتز میتواند یک موفقیت بهحساب آید. زیرا مجموعه بتلفیلد از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و قرار دادن آن بهعنوان یک پلتفرم e-Sport میتواند جذاب باشد.
داغترین مطالب روز