// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

حالت Line of Sight بازی Battlefield معرفی شد

دومین حالت شخصی‌سازی شده بازی Battlefield 1 با نام Line of Sight  معرفی شد و بزودی در دسترس قرار می‌گیرد.

دایس اعلام کرد حالت شخصی‌سازی شده جدید بازی Battlefield 1 به‌زودی عرضه می‌شود. این حالت که Line of Sight نام دارد یک نمونه فرعی از حالت Rush است که فقط دو کلاس اسکات و مدیک در آن قابل بازی خواهند بود.

در این حالت قدرت سلاح‌های کلاس اسکات دو برابر شده و اسنایپر‌ها کشنده‌تر شده‌اند. در کلاس مدیک تغییراتی دیده نمی‌شود و شما همچون سابق باید از هم‌تیمی‌های خود مراقبت کنید. هنوز تاریخ دقیق عرضه حالت Line of Sight مشخص نشده است اما طی روز‌های آتی می‌توانید منتظر عرضه این حالت شخصی شده باشید.

حالت Line of Sight دومین حالت جدید بازی Battlefield 1 بعد از Fog of War است، که در این حالت حجم زیادی از مه در محیط نقشه قرار گرفته است که دید کاربران را سخت‌تر می‌کند.

دایس امروز همچنین اشاره‌ای بر اولین نقشه قابل دانلود بازی Battlefield 1 کرد، این نقشه Giant’s Shadow نام دارد، که نام نقشه جدیدی است که به این بازی اضافه می‌شود، این دی‌ال‌سی در ماه دسامبر (آذر-بهمن) عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. این نقشه با الهام از جنگ فرانسه که در پاییز سال ۱۹۱۸ میلادی اتفاق افتاده، طراحی شده است.

اولین بسته الحاقی بازی Battlefeild 1 در اسفند ماه (مارس) با نام They Shall Not Pass عرضه می‌شود. کاربرانی که نسخه پریمیوم پَس بازی Battlefield 1 را خریداری کرده‌اند می‌توانند تمامی بسته‌های‌الحاقی این بازی را دو هفته زودتر تجربه کنند، بتل‌پک‌های بیشتری دریافت کنند و با الویت برتری به سرور‌ها ملحق شوند.

 

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده