دنیای بازی Bloodborne بسیار وسیع و پیچیده است
ماساکی یاماگیوا
، تهیهکننده بازی Bloodborne در رابطه با دنیای این بازی گفت:
دنیای یارنام (شهری که وقایع بازی در آن اتفاق میافتد) بسیار وسیع و پیچیده است و راههای مخفی ومیانبرهای زیادی برای شما درنظر گرفته شده است.
بنابراین اگر از طرفداران سری Soul باشید، مطمئنا از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدهاید. یکی از اعتیادآور ترین خصوصیات سری Soul وسعت دنیای آن و کاوش در گوشه و کنار دنیای آن بود. شاید برخی اوقات مثل من راه مخفی را در پیش میگرفتید و در انتها از کردهی خود پشمان میشدید، اما همین خصوصیت تجربهی سری Soul را برای طرفداران آن شگفتانگیز کرده بود. حال Bloodborne هم از این قاعده پیروی میکند و بازیکنان میتوانند در دنیای وسیع این بازی به جستجو و یافتن آیتم، راه، ماموریت یا سلاحهای مخفی مشغول شوند. یاماگیوا در گذشته هم گفت طرفداران پلیاستیشن نباید نگران میزان
باشند، زیرا این بازی از Demon’s Souls هم سختتر خواهد بود!
طرفداران بازی Demon’s Souls میتوانند همان درجهی سختی و حس به دستآوردن دستاوردها را در Bloodborne هم ببیند. در حقیقت من فکر میکنم احساس پیروزی به دست آوردن دستاوردها در Bloodborne از Demon’s Souls هم بیشتر خواهد بود.
نرخفریم بازی Bloodborne هنوز مشخص نیست، اما طی مصاحبهای که ماه گذشته با یاماگیوا انجام شد، وی اعتقاد داشت
نرخ ۳۰ فریم بهترین گزینه برای بازیهای اکشن است
:
ما هنوز نرخ فریم بازی را مشخص نکردیم، اما احتمالا نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را برای بازی تعیین خواهیم کرد. این نرخ فریم برای بازیهای اکشن این چنینی میتواند بهتر باشد. زمانی که ساخت بازی را شروع کردیم هدف ما نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نبود، چرا که Bloodborne یک بازی اول شخص نیست.
خالق Bloodborne، هیدتاکی میازاکی یکی از بزرگترین بازیسازان صنعت سرگرمی است. وی خالق بازیهایی مانند Demon’s Souls و Dark Souls است و از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول Dark Soul's، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که From Software کار تولید این عنوان را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعهی این عنوان با استودیو اصلی همکاری می کند. این همکاری بزرگ میتواند نتایج به مراتب قابل قبولتری را برای هواداران در پی داشته باشد. شما همچنین میتوانید
را هم از طریق وبسایت زومجی مطالعه کنید. منبع:
نظرات