// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

نقشه Oasis بازی Overwatch به صورت آزمایشی عرضه شد

نقشه‌ی جدید بازی Overwatch که «Oasis» نام دارد به صورت آزمایشی در اختیار کاربران نسخه پی‌سی بازی قرار گرفت.

در جدیدترین نقشه‌ی بازی Overwatch که «Oasis» نام دارد، شما به غیر از مبارزه با سایر بازیکنان، باید مراقب خودروهای در حال عبور نیز باشید! این نقشه هر حس و حالی را به شما منتقل می‌کند به غیر از محیطی امن و آرام! محیط این نقشه به نحوی است که بازیکنان باید تهدیدات بیشتری را به جان بخرند و در مقابل عوامل بیشتری مراقب باشند. همانطور که در ویدیوی این نقشه در میانه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید، این خودروها که تعدادشان هم کم نیست، در نقشه‌ی «Oasis» در اطراف بزرگ‌راه‌هایی که در آن وجود دارد به سرعت در حال حرکت هستند و در صورت برخورد با بازیکنان می‌توانند بسیار خطرناک باشند!

درست همانند زندگی واقعی، بازیکنان باید هنگام عبور از عرض خیابان به هر دو طرف نگاه کرده و سپس اقدام کنند! در غیر اینصورت مورد اصابت قرار می‌گیرند. همچنین ویژگی دیگر این نقشه وجود سکوهای پرشی است که در ویدیو نیز مشاهده کردید و می‌توانید از آنها استفاده‌های زیادی کنید. اگرچه این نقشه در حال حاضر تنها در سرورهای تست عمومی نسخه‌ی پی‌سی قابل اجراست، اما طبق صحبت‌های کمپانی بلیزارد در رویداد بلیزکان 2016 طرفداران این بازی بر روی نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس می‌توانند در ماه دسامبر منتظر این نقشه باشند.

مورد دیگری نیز که هم‌اکنون در سرورهای تست نسخه‌ی پی‌سی این بازی قابل تجربه است، شخصیت مجددا طراحی شده‌ی Symmetra است که حالا دارای دو قابلیت نهایی (Ultimate) است. کمپانی Blizzard در حال حاضر مشغول کار کردن بر روی ویژگی‌های این شخصیت است و به محض آماده شدن، تغییرات آن برای تمامی بازیکنان اعمال خواهد شد. پیش‌تر در زومجی از اضافه شدن شخصیت سومبرا به واسطه‌ی یک ماد به بازی Street Fighter V و همچنین ساخت نمونه‌ی واقعی شمشیر گنجی این بازی مطلع شدید. نظر شما در مورد این نقشه‌ی جدید چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده