نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ عرضه بسته Blizzard Mountain بازی Forza Horizon 3 مشخص شد

مایکروسافت بسته الحاقی Blizzard Mountain بازی Forza Horizon 3 را ۲۳ آذر عرضه خواهد کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، بسته الحاقی Blizzard Mountain بازی فورزا هورایزن ۳ در تاریخ ۲۳ آذر برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ سری بازی‌های فورزا، محیط‌های برفی و یخی و شرایط جوی طوفانی را به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته الحاقی گیمر‌ها را به مناطقی در رشته‌ کوه‌های آلپ خواهد برد و هشت ماشین کاملا جدید و انواع جدیدی از مسابقات را به بازی اضافه خواهد کرد که در آن‌ها رقابت در محیط‌های کوهستانی را تجربه خواهید کرد.

همچنین این DLC بیست و هشت اچیومنت جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. بنا به اعلام سازندگان بازی در استودیو پلی‌گراند، این بسته در مجموع شامل ۵۰ رویداد و چالش جدید می‌شود که گیمر‌ها با شرکت در آن‌ها و رسیدن به موفقیت، می‌توانند خود را به عنوان بهترین راننده کوهستان‌ها معرفی کنند. در این رقابت‌ها شرایط جوی کاملا متفاوت و جدید و همچنین محیط‌هایی را مشاهده خواهید کرد که پیش از این در هیچ یک از نسخه‌های فورزا وجود نداشتند. همچنین برای اینکه ماشین‌هایتان برای این شرایط جوی و محیطی مناسب باشند، می‌توانید ارتقا‌های مختلفی روی آن‌ها نصب کنید.

در ادامه می‌توانید لیست ماشین‌های جدید این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

  • Ford GYMKHANA 9 Focus RS RX
  • Ford F-100 Flareside Abatti Racing Trophy Truck
  • Lancia Stratos HF Group 4
  • Lancia Delta S4 Group B
  • Nissan Titan Warrior Concept
  • RJ Anderson #37 Polaris RZR-Rockstar Energy Pro 2 Truck
  • Subaru #199 WRX STI VT15r Rally Car

این بسته الحاقی را هم به صورت مجزا و هم به صورت بخشی از سیزن پس ۳۵ دلاری بازی می‌توانید دریافت کنید. با این حال هنوز قیمت خرید مجزای این DLC اعلام نشده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده