// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

سری ابزارهای صوتی Final Fantasy XV معرفی شد

کمپانی سونی مجموعه ابزار‌های صوتی با محوریت بازی Final Fantasy XV را معرفی کرد.

انتظار ده ساله طرفدا‌ران سری بازی‌های Final Fantasy در نهایت به ثمر رسیده و از امروز علاقه‌مندان می‌توانند پانزدهمین بازی اصلی این سری یعنی Final Fantasy XV را بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 تجربه کنند. پیش از این کمپانی اسکوئر انیکس برای بازیکنان پر‌و‌پاقرص این بازی نسخه‌ای از آئودی R8 تحت عنوان R8 Star of Lucis معرفی کرده بود که با قیمت ۴۶۹ هزار دلار به فروش می‌رسد. حال این کمپانی با همکاری سونی، از مجموعه ابز‌ار‌های صوتی با تم بازی مذکور رونمایی کرده است.

این مجموعه شامل سه ابزار صوتی واکمن (Walkman)، هد‌فون و اسپیکر پرتابل است که همگی بر‌اساس بازی Final Fantasy XV طراحی شده‌اند. واکمن قرار داده شده در این مجموعه از سری A بوده و از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند. اما ویژگی خاص این گجت برای علاقه‌مندان به سری Final Fantasy، تصویر پیکسلی از «نوکتیس» و دوستانش در پشت، ایکون‌های اختصاصی و جعبه ویژه است. این واکمن با قیمت ۳۳ هزار و ۸۸۰ ین (در حدود ۳۰۰ دلار) به فروش می‌رسد. هدفون MDR-100A و اسپیکر بلوتوث SRS-HG1 دیگر آیتم‌های این مجموعه ابزار‌های صوتی هستند که کمپانی سونی به ترتیب قیمت۲۴ هزار و ۳۸۰ ین (۲۲۰ دلار) و  ۲۹ هزار و ۳۸۰ ین (۲۶۰ دلار) را برای آن‌ها در نظر گرفته است. تصویر هر سه ابزار را در زیر مشاهده می‌کنید:

علاوه بر این علاقه‌مندان با پرداخت ۶ هزار ین (در حدود ۵۳ دلار) می‌توانند نسخه High-Res موسیقی متن بازی Final Fantasy XV را خریداری کنید که به عنوان هدیه پوستری از این بازی در ابعاد ۵۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر به شخص خریدار اهدا خواهد شد. اگر مجموعه ابزار‌های موسیقی سونی با تم بازی Final Fantasy XV نظر شما را جلب کرده و در فکر خرید آن‌ها هستید، بهتر است کمی دست نگه دارید، زیرا بر طبق تصمیم کمپانی سازنده، مجموعه مذکور تنها در ژاپن به فروش رسیده و به نظر نمی‌رسد که در دیگر کشور‌های دنیا عرضه شوند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده