// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

Battlerite را برای مدت محدود از طریق استیم رایگان تجربه کنید

اگر می‌خواهید بازی Battlerite را قبل از خریداری تجربه کنید، استیم بزودی این فرصت را فراهم خواهد کرد.

در صورتی که جمعه سیاه (Black Friday)، سایبر ماندی (Cyber Monday) و حراج پاییزی (Autumn sale) نتوانسته شما را به قدر کافی برای بازی‌ها قانع کند، اکنون یک شانس دیگر برای تجربه یک بازی‌ به صورت رایگان دارید.

از روز پنج‌شنبه یک دسامبر (۱۱ آذر ) تا یک‌شنبه چهارم دسامبر (۱۴ آذر)، بازی Battlerite برروی استیم به صورت رایگان (free to play) در دسترس قرار می‌گیرد، این بازی اکشن MOBA در جریان این رویداد مانند روال معمول در استیم به صورت کاملا رایگان قابل اجرا است. این بازی همچنین ۲۵ درصد تخفیف را دریافت می‌کند که قیمت Battlerite را به ۱۵ دلار خواهند رساند. اگر بخاطر داشته باشید این بازی MOBA در طول حراج پاییزی استیم نیز که امروز ۲۹ نوامبر (۹ آذر)‌ به پایان می‌رسد،‌ تخفیف مشابهی را دریافت کرده بود.

Battlerite نخستین بار به صورت دسترسی سریع در استیم منتشر شد. این بازی توانست با شروعی قدرتمند در ماه سپتامبر در جایگاه لیست برترین‌‌‌های فروش استیم قرار بگیرد. استودیوی استانلاک (Stunlock Studios) امروز اعلام کرده است که این بازی در دو ماه اول انتشار بیش از ۴۰۰ هزار نسخه را به فروش رسانده است. البته به گفته‌ی استودیو، محبوبیت بازی با توجه به صفحه آمار بازیکنان استیم رو به کاهش می‌رود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده