// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

مایکروسافت فروش ایکس باکس در جمعه سیاه را «قدرتمند» دانست

مایکروسافت نتایج اولیه‌ی عملکرد ایکس‌باکس را در جمعه سیاه امسال به اشتراک گذاشت.

مایکروسافت در یک بیانیه‌ به سایت گیم‌اسپات، «اولین» نتایج ایکس‌باکس در جمعه سیاه (Black Friday)‌ را به اشتراک گذاشته است. در این بیانیه مایک نیکولز، مدیر اجرایی بازاریابی ایکس‌باکس،‌ تقاضا برای کنسول یا سخت‌افزار و بازی‌های ایکس‌باکس را «قدرتمند»‌ دانسته است. او همچنین از استفاده بیشتر مخاطبین از ایکس‌باکس لایو خبر داده و تعداد این افراد را در سطح مطلوبی دانسته است.

مایکروسافت به طور خاص آمار فروش کنسول ایکس‌باکس را به اشتراک نگذاشته است، در حالی که هیچ جزئیات محکمی از عملکرد ایکس‌باکس لایو نیز ارائه نشده است. در جریان هفته منتهی به جمعه سیاه ایکس‌باکس وان اس با پیشنهاد فوق‌العاده ۲۵۰ دلاری به فروش رسید، این در حالی بود که بازی‌های با کیفیت‌ و شناخته شده first-party و third-party نیز با تخفیف‌های قابل توجهی ارائه شده بودند. در مقابل در ایکس‌باکس لایو نیز از ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) تا امروز ۲۸ نوامبر (۸ آذر)‌ بازی‌های بسیاری به مناسبت جمعه سیاه با تخفیف‌ در دسترس قرار گرفته‌اند.

کنسول ایکس‌‌باکس از جولای، چهار ماه گذشته موفق شده تا در جایگاه اول پرفروش‌ترین کنسول‌ها در ایالات متحده قرار بگیرید.

نیکولز با تشکر از جامعه ایکس‌باکس گفت:

ما از جامعه خود برای ادامه تعهد و اشتیاق خود نسبت به ایکس‌باکس سپاس گزار هستیم و برای تبدیل ایکس‌باکس به بهترین مکان برای بازی در سال جاری و فراتر از آن متعهد هستیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده