نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴

زمان به اتمام رساندن بخش داستانی The Order: 1886 بستگی به توانایی‌های شما دارد

در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی طرفداران بازی The Order: 1886 مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی این بازی است. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید، صحبت‌های کارگردان این بازی را در این رابطه مشاهده کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه‌ی اخیری که با دانا جان، کارگردان بازی The Order: 1886 انجام شده، وی گفته مدت زمان به اتمام رساندن بخش داستانی به طور متوسط بیشتر از بازی‌های سوم‌شخص و شوتر دیگر است، با این حال مدت زمان به اتمام رساندن بازی به توانایی‌های بازیکن و آشنا بودن آن‌ها با این سبک بستگی دارد:
زمان به اتمام رساندن بخش داستانی به میزان شناخت و توانایی‌های شما با این سبک، بستگی دارد؛ اما به اتمام رساندن بخش داستانی بازی زمان بیشتری را نسبت به بازی‌های این سبک از شما می‌گیرد. مشکلی که در این میان وجود دارد این است که گیم‌پلی را می‌توان در شکل‌های مختلف به مخاطب ارائه داد و متاسفانه برخی‌ها این مسئله را نمیدانند.
بنابراین اگر از بازیکنان حرفه‌ای سبک شوم‌شخص و شوتر هستید، احتمالا بنابر شایعاتی که در گذشته منتشر شد برای به اتمام رساندن بخش داستانی The Order: 1886 برای اولین بار به ۸ الی ۱۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. البته بازیکنانی که شکارچی تروفی پلاتینوم هستند، باید حداقل دو بار بخش داستانی را برای گرفتن این تروفی با ارزش به اتمام برسانند. به این ترتیب اگر درجات سختی بالاتر را هم حساب کنیم، طرفداران The Order: 1886 نباید نگران کوتاه بودن مدت زمان بخش داستانی بازی باشند.
اتمسفر استیم-پانک و سینمایی بازی مثال‌زدنی است ... اتمسفر استیم-پانک و سینمایی بازی مثال‌زدنی است ...
باتوجه به این‌که گرافیک بازی The Order: 1886 شبیه فیلم‌های سینمایی است (اگر با این مسئله موافق نیستید حتما تصاویر جدید بازی را مشاهده کنید)، اما برای ساخت این بازی از نهایت قدرت پلی‌استیشن 4 استفاده نشده است! جان در ادامه صحبت‌های خود گفت در ادامه سازندگان می‌توانند قدرت بیشتری را از این کنسول استخراج و بازی‌های زیباتری را از نظر گرافیکی تولید کنند:
فکرکنم ما از نهایت پتانسیل‌ پلی‌استیشن 4 استفاده نکردیم. مهم نیست شما روی چه پلتفرمی کار می‌کنید، همیشه جا برای استخراج بیشتر از قدرت کنسول و سریع‌تر انجام دادن کارها وجود دارد. هربار که ما به عقب بازمی‌گردیم تا بهینه‌سازی‌های بیشتری را انجام دهیم، صنعت بازی‌سازی چیزهای جدیدی را ارائه می‌کند و بنابراین ما هم با تلاش فراوان سعی می‌کنیم بهترین‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهیم.
حال این سوال برای ما به وجود می‌آید که در سال‌های آتی کیفیت بازی‌های رایانه‌ای روی کنسول‌های نسل هشتم به چه شکل می‌شود. در ابتدای نسل هشتم زمانی که بازی Uncharted: Drake’ Fortune روی پلی‌استیشن 3 عرضه شد، اکثر مخاطبان از این بازی به عنوان زیباترین بازی رایانه‌ای که تا به حال منتشر شده یاد می‌کردند. اما زمان گذشت و در انتهای نسل بازی‌هایی چون The Last Of Us, GTA V و بیشتر کاری کردند که گرافیک آن بازی پس از ۶ سال تاریخ‌مصرف گذشته به نظر برسد. بِرَد واردِل، مدیرعامل کمپانی اِستارداک (Stardock)، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها برای ساخت نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای، اعتقاد دارد تا چندسال آینده کیفیت بازی‌های رایانه‌ای مانند فیلم The Lord of The Rings (ارباب حلقه‌ها) می‌شود. شاید چندسال آینده همین اتفاق برای The Order: 1886 هم رخ دهد، اما در حال حاضر دارندگان کنسول نسل هشتمی سونی تا چندروز آینده میزبان زیباترین بازی نسل هشتم از نظر ویژگی‌های بصری هستند. اگر دوست دارید قبل از بازی کردن این بازی اطلاعات بیشتری را از آن بدست آورید، حتما پیش‌نمایش The Order: 1886 را از طریق زومجی مطالعه کنید. نظر شما در این رابطه مدت زمان بازی Order چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده