نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

مدیر نوآوری Halo 4 استودیوی 343 اینداستریز را ترک می‌کند

جاش هولمز (Josh Holmes)، مدیر نوآوری بازی Halo 4، می‌خواهد از استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) جدا شود.

343 اینداستریز، استودیوی سازنده‌ی نسخه‌های اخیر هیلو، به‌زودی یکی از مدیرهای‌اش را از دست می‌دهد. جاش هولمز، که به‌عنوان تهیه‌کننده و مدیر نوآوری در این استودیو فعالیت کرده، می‌خواهد طی روزهای آینده از این مجموعه جدا شود.

هولمز در گفت‌وگو با هیلو ویپوینت (Halo Waypoint)، با اشاره به هفت سالی که در 343 اینداستریز سپری کرده، گفت:

من به تک‌تک لحظاتی که در اینجا با هیلو گذراندم عشق ورزیده‌ام؛ اما [اکنون] خودم را در حالی یافته‌ام که مجذوب افق‌های جدید شده‌ام.

او صحبت‌های‌اش را این‌طور ادامه داد:

در ماه جاری 343 اینداستریز را ترک می‌کنم؛ درحالی‌که از بابت ماجراجویی بعدی‌ام، یعنی دنبال کردن بازی‌سازی مستقل، هیجان‌زده‌ام.

هولمز پیش از آنکه در میان مدیران عالی‌رتبه‌ی استودیو جای بگیرد، در جایگاه‌های مختلفی از جمله مدیریت نوآوری Halo 4 به این مجموعه خدمت کرده بود. قرار است که با کناره‌گیری وی از سمت‌اش، کریس لی (Chris Lee) عهده‌دار وظایف او شود که سابقه‌ی سرپرستی تیم تولید Halo 4 و Halo 5: Guardians را در کارنامه‌اش دارد.

هولمز همکارش لی را راهبری خارق‌العاده خوانده و از بابت اینکه سری هیلو در دستان چنین کسی قرار می‌گیرد ابراز خرسندی کرده است. در آن‌سو لی هم از بابت ادامه دادن همکاری‌اش با توسعه‌دهندگان هیلو، همراهی با بازیکنان آن و شکل دادن به آینده‌ی این «مجموعه‌ی افسانه‌ای» هیجان‌زده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده