// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Resident Evil 7 از ویژگی ذخیره سازی بین پلتفرم پشتیبانی می کند

بر‌طبق اعلام کمپانی کپ‌کام بازی Resident Evil 7: Biohazard از ویژگی ذخیره‌سازی بین پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

کمپانی کپ‌کام ناشر سری بازی‌های Resident Evil اعلام کرده است که یازدهمین بازی اصلی این سری یعنی Resident Evil 7: Biohazard دارای ویژگی ذخیره‌سازی بین پلتفرمی خواهد بود. وجود این ویژگی بدان معنا‌ست که اگر تعدادی از مراحل بازی را بر روی ایکس‌باکس وان به پایان رسانده‌اید، می‌توانید بدون انجام دوباره مراحل طی شده، ادامه بازی را از به‌وسیله رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل ویندوز از سر بگیرید.

وب‌سایت ژاپنی دونگکی (Dengeki) اولین رسانه‌ای بود که خبر از امکان انتقال فایل‌های ذخیره بین نسخه‌های ویندوز و ایکس‌باکس وان داد و پس آن وب‌سایت آی‌جی‌ان وجود این ویژگی در بازی Resident Evil 7: Biohazard را تایید کرد. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که ویژگی مذکور تنها در نسخه‌ خریداری شده از ویندوز استور در دسترس است.

ویژگی ذخیره‌سازی بین پلتفرمی که مختص به بازی‌های برنامه Play Anywhere است، مدتی پیش معرفی شد. عملکرد برنامه Play Anywhere به این صورت است که با خرید نسخه ایکس‌باکس وان، نسخه رایانه‌های شخصی به رایگان در اختیار شخص خریدار  قرار می‌گیرد. عکس این موضوع نیز صادق است. تا‌کنون مایکروسافت و کپ‌کام صحبتی از قرار گرفتن بازی Resident Evil 7: Biohazard در لیست بازی‌های این برنامه به میان نیاورده‌اند. 

بازی Resident Evil 7: Biohazard علاوه بر پلتفرم‌های مایکروسافت، بر روی کنسول نسل هشتم سونی، یعنی پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند دمو واقعیت مجازی Kitchen را هم‌اکنون و حالت واقعیت مجازی انحصاری پلی‌استیشن را در زمان عرضه تجربه کنند. روز سه‌شنبه هفته گذشته نسخه کالکتور بازی Resident Evil 7: Biohazard معرفی شد که از بین آیتم‌های جالب آن می‌توان به جعبه موسیقی هشت اینچی به مانند یک خانه، حافظه فلش چهار ‌گیگابایتی شبیه به انگشت و یک نوار VHS برای نگه‌داری اشیا کوچک اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده