// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

حالت جدید GTA online Adversary به جی تی ای آنلاین آمد

راک‌استار گیمز بروزرسانی جدید بازی GTA Online را که شامل حالت، ماشین و مسابقه‌های جدید است، منتشر کرد.

راک‌استار گیمز (Rockstar Games) بروزرسانی جدیدی برای بازی GTA online عرضه کرد، در این بروزرسانی شاهد یک حالت چند نفره جدید، مسابقه‌ها و اتومبیل جدید به همراه پیشنهاد‌هایی به مناسبت جشن شکرگذاری هستیم.

حالت جدید GTA online Adversary که با نام Kill Quota عرضه شده است، شامل دو الی چهار تیم ۱۶ نفره است. در شروع رقابت چهار تجهیزات مختلف که هر کدام شامل ۶ اسلحه است در اختیار هر تیم قرار می‌گیرد که فقط یکی از آنها قابل انتخاب و استفاده است. بازیکنان هر تیم با رسیدن به امتیاز مد نظر اسلحه دیگری به آنها تعلق می‌گیرد. اولین تیمی که با بدست آوردن امتیاز هر ۶ اسلحه را استفاده کرده باشد، برنده محسوب می‌شود. پس هر تیمی که امتیاز بیشتری در بازه زمانی این رقابت به دست بیاورد، برنده محسوب می‌شود.

در پایین ۴ تجهیزات مختلف که شامل ۶ اسلحه است می‌توانید مشاهده کنید.

تجهیزات شماره ۱: آر‌پی‌جی > مینی‌گان > مسلسل دستی کاربین > هفت‌تیر دستی > شات‌گان دو‌لول > چاقو

تجهیزات شماره ۲: اسلحه ریل‌گان > ماشین‌گان > تفنگ ماسکت > تفنگ تک تیر‌انداز > شات‌گان تک‌لول > پنجه بوکس

تجهیزات شماره ۳: شات‌گان اتوماتیک > مسلسل دستی کامپکت >  یوزی > نارنجک انداز > شات‌گان دولول > چوب بیلیارد

تجهیزات شماره ۴: آر‌پی‌جی > اسلحه ریل‌گان > شات‌گان اتوکاتیک > مسلسل دستی ادونس > کلت > چاقو

حالت جدید کیل کوتا به همراه هفت نقشه جدید عرضه می‌شود که هنوز جزئیاتی پیرامون نام این نقشه‌ها منتشر نشده است. را‌ک‌استار اعلام کرد تا تاریخ دوشنبه ۸ آذر ماه (۲۸ نوامبر) کاربران می‌توانند با تجربه این حالت جدید دوبرابر دلار مجازی جی‌تی‌ای و آر‌پی (Reputation) به دست آورند.

همچنین بروزرسانی جدید بازی GTA Online یک اتومبیل جدید نیز به این بازی اضافه می‌کند که شباهتی به اتومبیل Mystery Machine کارتون اسکوبی دو دارد. کاربران بازی GTA Online تا تاریخ ۸ آذر ماه (۲۸ نوامبر) می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی بر روی آیتم‌های زیر استفاده کنند:

اتومبیل‌ها: Buckingham SuperVolito  و  SuperVolito Carbon

لوازم شخصی‌سازی اتومبیل: تمام رینگ‌ها، توربو، پوسته و برچسب‌، موتورها

پوشش‌ها: لباس‌های موتورسواری (به جز لباس Deadline Outfits) و خال‌کوبی‌ها

سلاح‌ها: مسلسل دستی کامپکت، مسلسل دستی کاربین و مسلسل دستی اَسالت

راک‌استار در انتها اعلام کرد که مسابقه جدید این بروزرسانی High Flier نام دارد که شباهتی به مسابقه بروزرسانی Cunning Stunts دارد. راک‌استار در آخرین پیشنهاد خود اعلام کرد که کاربرانی که تا تاریخ ۸ آذر ماه (۲۸ نوامبر) این مسابقه‌ها را انجام دهند سه برابر آر‌پی دریافت خواهند کرد، همچنین کاربرانی که در این مسابقه‌ها در سه مقام برتر قرار بگیرند، دلار جی‌تی‌ای چشمگیری به آنها تعلق می‌گیرد.

قبل از این بروزرسانی، اویل این ماه شاهد بروزرسانی Deadline بازی GTA Online بودیم که حالت و مسابقه‌های موتورسواری رنگارنگ (مانند فیلم ترون) به این بازی اضافه کرد.

 

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده