نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

بازی های رایگان یوبیسافت به مناسبت ۳۰ سالگی

یوبیسافت تولد سی سالگی‌اش را با اهدای بازی‌های رایگان جشن می‌گیرد.

شرکت فرانسوی Ubisoft سی ساله شد و به همین مناسبت و برای جشن گرفتن تولد سی سالگی، تصمیم گرفته است که در ۳۰ روز آینده، بازی‌ها و آیتم‌هایی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. از دیروز یعنی ۴ آذر، این شرکت اقدام به اهدای بازی‌های رایگان کرده است و اولین بازی‌ رایگان یوبیسافت، بازی Rayman Classic برروی پلتفرم موبایل بوده است.

تنها کاری که شما باید برای دریافت بازی رایگان خود کنید، این است که به وب‌سایت 30days.ubi.com مراجعه کنید و با اکانت Uplay خود، وارد سایت شوید. سپس می‌توانید از این بازی‌ها و آیتم‌های رایگان استفاده کنید. 

البته در این سی روز، فقط شاهد بازی‌های رایگان نخواهیم بود. تخفیف‌های مختلف و ایتم‌های دیجیتالی نیز از جمله مواردی هستند که یوبیسافت قصد دارد در این سی روز در اختیار علاقمندان قرار بدهد. همچنین، علاقمندان می‌توانند در یک مسابقه شرکت کنند که در آن ۳۰۰ نفر فرصت این را پیدا می‌کنند که سه بازی یوبیسافت را برنده شوند. هنوز نام این سه بازی مشخص نیست اما یوبیسافت خاطرنشان کرده است که این بازی‌ها، همگی بازی‌های جدیدی هستند.

در دیگر اخبار مربوط به یوبیسافت، Watch Dogs 2 چندی پیش عرضه شد و توانست با نظر بسیار مثبت منتقدین و گیمرها روبه‌رو شود. این بازی در زومجی نیز مورد بررسی قرار گرفت و توانست نمره بسیار خوب ۸/۵ را دریافت کند. محسن وزیری در نقد خود از بازی گفت:

هیچ‌چیز بهتر از این نیست که از اشتباهات گذشته‌تان درس بگیرید و در تلاش‌های بعدی آن‌ها را تکرار نکنید. یوبیسافت بعد از چندین بار تکرار کردن اشتباهاتش، در Watch Dogs 2 همه‌ی آن‌ها را کنار گذاشت یک بازی «سرگرم‌کننده» ساخت. هک کردن تلفن‌ها، دوربین‌ها و تمام ماشین‌های شهر لذت بسیاری دارد و در این سان فرانسیسکوی زیبا و پرجزئیات، آنقدر فعالیت جانبی هست که در کنار مراحل اصلی برای ساعت‌ها سرگرمتان کند. Watch Dogs 2 اگر با بخش چندنفره‌اش عرضه می‌شد به بازی تقریباً کاملی تبدیل می‌شد اما همین حالا هم هیچ چیز از یک بازی «باحال» کم ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده