// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

فروش پاییزی/جمعه سیاه استیم آغاز شد

فروش جمعه سیاه استیم با نام فروش پاییزی رسما آغاز شده است.

همانطور که انتظار میرفت از دیشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران رسما حراج جمعه‌سیاه (Black Friday) فروشگاه دیجیتالی استیم برروی رایانه‌های شخصی آغاز شد. امسال در جمعه سیاه استیم بیشتر شاهد یک فروش سر راست هستیم؛ در نتیجه هیچگونه Falsh Sale‌، فروش روزانه یا تبلیغات ویژه‌ای را شاهد نخواهیم بود که نیازمند سر زدن‌های چندباره باشد.

اکنون شما می‌توانید بازی Grand Theft Auto V را با قیمت ۳۰ دلار، Stardew Valley را با قیمت ۱۰ دلار، Dirt Rally به قیمت ۳۰ دلار، Cities: Skylines به قیمت ۷/۴۹ دلار، Rise of the Tomb Raider به قیمت ۳۰ دلار و بازی Inside را به قیمت ۱۵ دلار در کنار سایر تخفیفات برروی بازی‌هایی مانند مجموعه GTA، مجموعه Civilization، مجموعه Just Cause‌ یا مجموعه The Elder Scrolls خریداری کنید.

علاوه بر این در جریان این فروش، ولو نامزدهای اولین جوایز استیم (Steam Awards) را معرفی کرد. این رویداد در ماه دسامبر برگزار می‌شود. دسته‌بندی‌های جوایز استیم به شیوه‌ای غیر معمول و نامتعارف نامگذاری شده است. استیم ترجیح داده تا جوایز خود را با نام‌هایی مانند «Whoa, Dude» برای بازی‌های شوکه کننده یا «I'm Not Crying, There's Something in My Eye» برای احساسی ترین بازی اهدا کند. جالب اینکه کاربران برندگان این جوایز را انتخاب خواهند کرد.

فروش پاییزی و روند نامزدی در جوایز استیم، هر دو تا تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) ساعت ۲۱:۳۰ ادامه خواهد داشت. در صورتی که دارای یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن هستید. سونی نیز برخی تخفیفات را به مناسبت جمعه سیاه ارائه کرده است که می‌توانید لیست آن را به صورت کامل در زومجی مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده