نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

با خرید کارت‌های گرافیکی منتخب انویدیا، Watch Dogs 2 را رایگان دریافت کنید

انویدیا اعلام کرده که خریداران کارت‌های گرافیکی بالا رده این کمپانی، Watch Dogs 2 را رایگان دریافت خواهند کرد.

انویدیا هر از گاهی با همکاری کمپانی‌های بازیسازی، این امکان را فراهم می‌کند که خریداران کارت‌های گرافیکی‌اش، یک نسخه رایگان از بازی را دریافت کنند. در حالی که پیش از این شاهد همکاری یوبیسافت با این سازنده چیپ‌های گرافیکی در رابطه با بازی دیویژن بودیم، اکنون این دو کمپانی یک همکاری دیگر پیرامون بازی Watch Dogs 2 دارند.

Nvidia امروز اعلام کرد که خریداران کارت‌های گرافیکی GTX 1070 یا GTX 1080، می‌توانند نسخه‌ای رایگان از بازی واچ داگز 2 را دریافت کنند. این بازی جهان‌باز یوبیسافت در تاریخ ۹ آذر برای پی‌سی عرضه خواهد شد و از یک سری فناوری‌های خاص روی کارت‌های انویدیا بهره می‌برد که از آن‌ها می‌توان به HBAO+ که باعث طبیعی‌تر شدن سایه‌ها شده و TXAA که باعث شفافیت بیش‌تر تصاویر می‌شود، اشاره کرد. این بازی از Ansel هم پشتیبانی می‌کند که به لطف آن می‌توان اسکرین‌شات‌هایی با کیفیت بسیار بالا از بازی گرفت.

اگر قصد تجربه Watch Dogs 2 روی پی‌سی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مشخصات سیستم موردنیاز آن را مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید بررسی این بازی را در زومجی بخوانید که در آن محسن وزیری بازی را لایق نمره ۸/۵ دانست و در خلاصه نقد خود نوشت:

هیچ‌چیز بهتر از این نیست که از اشتباهات گذشته‌تان درس بگیرید و در تلاش‌های بعدی آن‌ها را تکرار نکنید. یوبیسافت بعد از چندین بار تکرار کردن اشتباهاتش، در Watch Dogs 2 همه‌ی آن‌ها را کنار گذاشت یک بازی «سرگرم‌کننده» ساخت. هک کردن تلفن‌ها، دوربین‌ها و تمام ماشین‌های شهر لذت بسیاری دارد و در این سان فرانسیسکوی زیبا و پرجزئیات، آنقدر فعالیت جانبی هست که در کنار مراحل اصلی برای ساعت‌ها سرگرمتان کند. Watch Dogs 2 اگر با بخش چندنفره‌اش عرضه می‌شد به بازی تقریباً کاملی تبدیل می‌شد اما همین حالا هم هیچ چیز از یک بازی «باحال» کم ندارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده