// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بروزرسانی جدید Smite حالت همکاری چندنفره‌ی جدیدی به بازی اضافه می کند

به تازگی جزییات بروزرسانی 3.22 بازی Smite اعلام شده که علاوه بر تعدادی ظاهر زیبا، یک حالت Co-Op جدید را نیز به بازی اضافه می‌کند.

استودیو های-رِز به تازگی جزییات بروزرسانی 3.22 بازی Smite را اعلام کرده که با حال و هوای کریسمس خواهد آمد. این بروزرسانی که با نام «Fafnir's Wonderland» شناخته می‌شود، یک حالت همکاری چندنفره‌ی جدید به بازی اضافه می‌کند که بسیار شبیه به حالت Co-Op پیشین یعنی «Xing Tian's Mountain» است که در آن شما در قالب تیم‌های پنج نفره به نبرد با شخصیت‌های دیگر بازی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، رفته و باید با شکست دادن آنها به مراحل بعدی و نهایی صعود کنید. این مراحل در کل ۱۵ عدد بوده که هر یک از آنها دارای ظاهری متفاوت هستند و دشمنانی که باید در هر یک از بین ببرید، لباس‌هایی با حال و هوای کریسمس بر تن دارند.

بازی Smite

این حالت کاملا مشابه Xing Tian's Mountain نخواهد بود، حداقل از حیث دشواری! در این حالت شما می‌توانید بر روی درجه‌ی سختی آسان یا بسیار سخت بازی کنید. اگر بر روی درجه‌ی آسان بازی کنید، می‌توانید در هر ۱۵ مرحله با دشمنانی مبارزه کنید که همه در سطح یک (Tier 1) قرار دارند. پس از اتمام این مراحل شما بصورت خودکار به مرحله‌ی ۱۶ رفته که پس از آن دشمنان در سطح دو قرار دارند. در این سطح دشمنان دارای قدرت و امکانات بیشتری خواهند بود تا شما را بیشتر تحت فشار قرار دهند. هر یک از درجه‌های آسان و سخت دارای جدول رقابت و امتیاز گیری مجزایی هستند. یک دستاورد جدید نیز که مربوط همین حالت است به بازی اضافه خواهد شد که در صورت بدست آوردن پاداش خوبی به شما می‌دهد. این دستاورد که دارای پنج سطح است، به واسطه‌ی پیشرفت شما در مراحل حالت ذکر شده و همچنین انجام Quest در آخر هر هفته، به شما امتیاز می‌دهد. طبیعتا بازی بر روی درجه‌ی سخت دارای امتیاز بیشتری خواهد بود. گذراندن هر یک از این سطوح به شما امتیاز اودیسه (Odyssey Points) می‌دهد و اگر بتوانید سطح آخر را نیز سپری کنید، امکان باز کردن صندوقچه‌ی Cutesy Avatar را نیز خواهید داشت.

علاوه بر این حالت جدید، در این بروزرسانی شش ظاهر (Skin) جدید همراه با دو ظاهر Mastery نیز به برخی از شخصیت‌های بازی اضافه خواهد شد. ظاهرهای Mastery برای شخصیت‌های Thor و Mercury بوده و سایر پوسته‌ها نیز که نیمی از آنها با حال و هوای کریسمس طراحی شده‌اند، برای شخصیت‌های Thor، Mercury، Tyr، Ratatoskr، Chiron و Geb خواهند بود. تصویر تمامی این پوسته‌ها را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

تغییرات بخش آیتم‌های بازی در این بروزرسانی تنها محدود به دو آیتم بوده که در آن Poisoned Star با افزایش قدرت فیزیکی از ۳۰ به ۴۰ روبرو خواهد شد و آیتم بعدی نیز که Odysseus' Bow نام دارد با کاهش قیمت با تنها ۲۱۰۰ سکه قابل خرید خواهد بود. اما در ازای این کاهش قیمت، قدرت فیزیکی Passive آن از ۵۰ به ۳۰ کاهش می‌یابد. در پایان کار نیز به سراغ تغییرات در بخش شخصیت‌های بازی می‌رویم که اگرچه تعدادشان زیاد نیست، اما از تغییرات آیتم‌های بازی بیشتر هستند. این تغییرات شامل افزایش بسیار کم سرعت حرکت در کنار امکان از بین بردن اثر کاهش سرعت توسط قابلیت «Maximum Velocity» شخصیت Mercury، کاهش زمان Cooldown قابلیت‌های Evade و Punish شخصیت Thoth، افزایش بُرد و قدرت ضربات اصلی شخصیت Izanami، فراهم شدن امکان Lifesteal در قابلیت «Seething Howl» شخصیت Fenrir در تمامی سطوح و در نهایت افزایش زمان Cooldown قابلیت «Bludgeon» شخصیت Bellona و کاهش همین زمان در قابلیت «Scourge» همین شخصیت، هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده