// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

آغاز رویداد XP دوبرابر در بخش چندنفره Infinite Warfare

اکنون می‌توانید با اجرای Call of Duty: Infinite Warfare و حضور در جمع بازیکنان بخش چندنفره، دو برابر XP دریافت کنید.

اگر هنوز بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری نکرده‌اید این آخر هفته فرصت مناسبی است تا به جمع بازیکنان این بازی شوتر اول شخص بپیوندید. طبق اعلام اکتیویژن بازیکنان در این آخر هفته می‌توانند با انجام بخش چندنفره دو برابر XP‌ دریافت کنند. بازیکنان می‌توانند تا روز دوشنبه (۱ آذر ۱۳۹۵) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران با انجام بخش چندنفره دو برابر امتیاز تجربه را برای XP‌‌های معمول و XP سلاح‌ها دریافت کنند.

هفته‌هایی با دو برابر XP امری معمول در مجموعه Call of Duty محسوب می‌شود. در هفته گذشته نیز حالت Zombies in Spaceland دو برابر XP‌ را به بازیکنان ارائه داده بود. این حالت به اعتقاد بسیاری یکی از ویژگی‌های برجسته بازی است که در ماه‌های آینده توسعه‌دهندگان محتویات بیشتری را برای آن منتشر خواهند کرد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare اخیرا پچ بروزرسانی 1.04 را دریافت کرده بود، بروزرسانی‌ای که تغییراتی را در هر دو بخش چندنفره و حالت‌های زامبی ایجاد می‌کرد. حجم بروزرسانی برروی پلی‌استیشن 4 در حدود ۸۵۰ مگابایت و در ایکس‌باکس وان در حدود ۱/۰۳ گیگابایت بود. شما می‌توانید تغییرات و بهبودهای بروزرسانی 1.04 را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare اکنون در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان برای خریداری و اجرا قرار دارد.

infiniter warfare  Double XP Event


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده