// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

پشتیبانی از ماد بالاخره به نسخه پلی استیشن 4 بازی Fallout 4 اضافه شد

بالاخره قابلیت پشتیبانی از ماد برای بازی Fallout 4 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 فراهم و پس از یک بروزرسانی برای نسخه‌ی پرو، اجرا خواهد شد.

پس از مدت‌ها انتظار برای فراهم شدن امکان استفاده از ماد در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Fallout 4، بالاخره این قابلیت به واسطه‌ی بروزرسانی 1.8 که پیش‌تر برای پی‌سی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده بود، فراهم شد. همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، در ماه اکتبر بود که کمپانی بتسدا پس از مخالفت‌هایی که در این زمینه داشت، بالاخره با کمپانی سونی بر سر فراهم کردن امکان استفاده از ماد در بازی‌های Fallout 4 و Skyrim Special Edition به توافق رسید. البته در نظر داشته باشید که تنها امکان استفاده از مادهایی در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 وجود دارد که بصورت داخلی ساخته شده باشند و این بدین معنی است که تعداد این مادها بسیار کمتر از نمونه‌های مشابه در پی‌سی و ایکس‌باکس وان است. پشتیبانی از ماد برای این دو پلتفرم ذکر شده از ماه‌ها پیش آغاز شده است.

کمپانی Bethesda همچنین تایید کرد که بروزرسانی آتی این بازی برای پلی‌استیشن 4، پشتیبانی از نسخه‌ی پرو را نیز آغاز خواهد کرد. این کمپانی همچنین پیش‌تر اعلام کرده بود که کنسول پرو امکان اجرای بهتر و روان‌تر و در رزولوشن 4K را برای این بازی فراهم خواهد کرد و جلوه‌های نوری و گرافیکی آن را بهبود خواهد بخشید. در این بروزرسانی که می‌توانید جزییات آن را در پایان مطلب مشاهده کنید، امکان رای دادن به یک ماد در حال ساخت وجود نداشته و تنها می‌توان پس از اتمام ساخت و دانلود آن توسط بازیکن، به آن رای داد. این پچ همچنین برخی کرش‌های بازی را برطرف و علاوه بر بهبود برخی قسمت‌ها، کارایی آن را نیز افزایش می‌دهد. لیست تمامی این تغییرات و بهبودها را در زیر مشاهده می‌کنید:

جزییات بروزرسانی نسخه‌ی 1.8 بازی Fallout 4

امکان جدید

  • پشتیبانی از ماد

تغییرات و ایرادات رفع شده

  • بهینه‌سازی قسمت‌های اصلی و بهبود کارایی
  • برطرف شدن یک ایراد مربوط به افکت‌های صدا در بازی
  • برطرف شدن کرش در زمانی که به منوی اصلی می‌رفتید و قصد داشتید دوباره یک بازی جدید را آغاز کنید
  • امکان رای دادن به مادهای در حال ساخت وجود ندارد و تنها می‌توان پس از ساخته شدن و دانلود کردن به یک ماد خاص رای و رتبه داد
  • دو برابر شدن مقدار کاشی‌هایی که در بخش ماد این بازی وجود داشتند
  • برطرف شدن یک کرش بسیار نادر که برخی اوقات و در صورت وجود ساختار داده‌ی نامناسب یک ماد پیش می‌آمد
  • رفع شدن ایرادی که باعث می‌شد که مادها در جای درست خودشان (شاخه‌ی مناسب) نمایش داده نشوند
  • برطرف شدن ایراد در بارگذاری تصاویر مادها هنگامی که به سرعت از روی آنها عبور می‌شد (Scroll)
  • دیگر هنگامی که یک Sentry Bot اقدام به شلیک Gatling Lasers می‌کند، صدا قطع نخواهد شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده