الکترونیک آرتز: فناوری واقعیت مجازی یک فرصت منحصر به فرد است

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
Electronic Arts
بلیک جورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز از فناوری واقعیت مجازی به عنوان «فرصتی منحصر‌به‌فرد» نام برده است.
تبلیغات

بلیک جورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز که اخیرا در کنفرانس بین‌المللی تکنولوژی یو‌بی‌اس (UBS) حاضر بوده است، در مورد رویکرد این کمپانی نسبت به فناوری واقعیت مجازی چنین گفته است:

بلیک جورگنسن در ادامه صحبت‌هایش به تجربه واقعیت مجازی Star Wars Battlefront: X-Wing که بزودی ارائه خواهد شد، اشاره کرده و در وصف آن از جمله‌های «تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب از پرواز با یک جنگنده X-Wing به‌واسطه بهره‌گیری از واقعیت مجازی» و «دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده» استفاده کرده است. وی در ادامه «چالش‌های بی‌شمار» فناوری واقعیت مجازی از جمله بیماری حرکت که «مسئله کوچکی نبوده» و توسعه‌دهندگان تمام تلاششان را به کار بسته‌اند تا آن را حل کنند، را تصدیق کرده است. سرعت پردازش داده‌ها نیز یکی از موانع پیش‌روی این فناوری هیجان‌انگیز است، زیرا به جای یک نمایشگر، تصاویر باید بر روی دو صفحه نمایش رندر شوند. طبق گفته بلیک جورگنسن، بخشی از چالش ساخت بازی‌های واقعیت مجازی دستیابی به سرعت پردازش بالاتر است که به همین منظور کنسول‌های قوی‌تر و سریع‌تر معرفی شده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات