// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

Darksiders: Warmastered Edition از رزولوشن 4K‌ در پلی استیشن 4 پرو و پی سی پشتیبانی می کند

تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) رسما پشتیبانی Darksiders: Warmastered Edition از رزولوشن 4K‌ را در پلی‌استیشن 4 پرو و رایانه‌های شخصی تایید کرده است.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی Darksiders: Warmastered Edition،‌ ریمستر اولین شماره از مجموعه Darksiders، اکنون THQ Nordic جزئیات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در اطلاعات فاش شده این استودیو به برخی ویژگی‌های این ریمستر پرداخته است. 

تی‌اچ‌کیو نوردیک در کنار اشاره به انتشار Darksiders Warmastered Edition برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U، اعلام کرده‌ است که این بازی دارای رزولوشن 1080p بومی (Native)‌ برروی پلتفرم‌های کنسولی خواهد بود. این استودیو همچنین پشتیبانی از رزولوشن 4K‌ را برروی پلی‌استیشن 4 پرو و رایانه‌های شخصی تایید می‌کند. دو برابر شدن رزولوشن تمام بافت‌ها، بهبود و بروزرسانی رندرینگ و همچنین نرخ فریم لحظه به لحظه ۶۰ فریم بر ثانیه در گیم‌پلی (در Wii U تنها ۳۰ فریم برثانیه) از سایر ویژگی‌های نسخه ریمستر محسوب می‌شوند.

بازی Darksiders (Wrath of War) نخستین بار در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. در این بازی بازیکنان با War (جنگ)‌ یکی از چهار سوار آخرالزمانی همراه می‌شوند.

Darksiders: Warmastered Edition در تاریخ ۲۲ نوامبر (۲ آذر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه Wii U این بازی اما در تاریخی نامشخص و بعد از ۲۹ نوامبر عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید ویدیوی کوتاه تبلیغاتی بازی Darksiders: Warmastered Edition را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

تی‌اچ‌کیو نوردیک همچنین تصاویری 4K را از این ریمستر منتشر کرده است:


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده