نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

الکترونیک آرتز: Mass Effect Andromeda یک محصول عالی است

بلیک یورگنسن اخیرا توضیحاتی در مورد بازی Mass Effect Andromeda ارائه کرده است.

در جریان کنفرانس UBS Global Technology، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، توضیحاتی در مورد بازی Mass Effect Andromeda ارائه کرده است. این بازی قرار است در سه ماهه اول ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود.

یورگنسن اعلام کرد که آندرومدا یکی از بهترین مس افکت‌هایی است که تا به امروز دیده است و علاوه بر آن، یک محصول عالی است:

Mass Effect یک برند عالی و بزرگ است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این بازی ترکیبی از یک اثر عملی-تخیلی و اکشن است و نسخه جدید بازی هم یکی از بهترین مس افکت‌هایی است که تا به امروز دیده‌ام؛ این بازی یک محصول عالی است.

یورگنسن همچنین اعلام کرد که هنوز مشخص نیست آیا بازی تا پایان سال مالی ۲۰۱۷ یا همان سه ماهه اول سال تقویمی ۲۰۱۷ (۳۱ مارس) عرضه خواهد شد یا خیر:

به نظرم بازی در هر زمانی که عرضه شود فروش خوبی خواهد داشت. ولی هنوز تصمیم دقیقی برای اینکه کی آن را عرضه کنیم نگرفته‌ایم. این بازی یا تا پایان سه ماهه نخست ۲۰۱۷ یا اندکی بعد از آن عرضه خواهد شد. همچنین این تاریخ عرضه بستگی به این دارد که تیم سازنده بازی چه زمانی ساخت آن را به پایان برساند. مس افکت آندرومدا یک محصول مهم برای ما است و می‌دانیم که برای سه تا چهار سال شاهد فروش این بازی خواهیم بود. پس زمان‌بندی درست عرضه آن اهمیت بالایی دارد.

Mass Effect Andromeda توسط استودیو بایوور ساخته می‌شود و قرار نیست آغازگر یک سه‌گانه جدید باشد. در این بازی همچنین شاهد یک نژاد جدید با نام Kett خواهیم بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده