// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بازی علمی تخیلی نشان داده شده در تریلر Watch Dogs 2 واقعی است

به تازگی مشخص شده که بازی که در تریلر Watch Dogs 2 به نمایش درآمد واقعی است و احتمالا با نام Pioneer ساخته خواهد شد.

اخیرا و همانطور که در زومجی نیز مشاهده کردید، تریلری از بازی Watch Dogs 2 منتشر شد که در آن ماموریتی فرعی به نمایش درآمد که شخصیت بازی قصد نفوذ به شبکه‌ی داخل بازی کمپانی یوبی‌سافت در شهر سان فرانسیسکو و دزدیدن تریلری از یک بازی علمی تخیلی را داشت. حالا بنا بر گزارشات وب‌سایت کوتاکو این بازی کاملا واقعی است و Pioneer نام دارد! اگرچه به نظر می‌رسد که برای ساخته و منتشر شدن مسیر سختی را پیش‌روی خود داشته باشد! طبق اطلاعاتی که دو منبع به این وب‌سایت داده‌اند، این بازی فضایی که ممکن است نام آن تنها یک کد رمز باشد، پیش‌تر و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بوده در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

همچنین این منابع اذعان داشته‌اند که بازی به دلیل تغییر در برخی توسعه‌دهندگان و سازندگان آن که در ماه‌های اخیر رخ داده، تا حدودی دچار تغییرات شده است. این‌که این تغییرات و جابه‌جایی‌ها چه تاثیری در روند ساخت و انتشار و در کل خودِ بازی خواهند داشت مشخص نیست و باید صبر کرد و دید! منبع دیگر نیز اضافه کرده که تصمیم به قرار دادن این بازی بصورت یک ایستر اگ در بازی Watch Dogs 2 پیش از خودِ بازی Pioneer گرفته شده است. همچنین در نظر داشته باشید که تغییراتی که ذکر شد، در ساخت بازی‌ها مساله‌ای غیر طبیعی نیست و البته همیشه بصورت عمومی عنوان نمی‌شود و در مورد آن نیز بحثی صورت نمی‌گیرد!

در پاسخ به سوالی که وب‌سایت گیم‌اسپات از استودیو Ubisoft پرسید، این‌چنین پاسخ داده شد که کمپانی ما پاسخی به شایعات نمی‌دهد و پس از نمایش داده شدن و مشخص شدن بازی Pioneer و سایر ایستر اگ‌های بازی Watch Dogs 2، در مورد آنها سخن خواهیم گفت و جزییاتی را منتشر خواهیم کرد. بازی Watch Dogs 2 روز گذشته مورخ ۲۵ آبان ماه (۱۵ ماه نوامبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و با دو هفته تاخیر یعنی در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ ماه نوامبر) برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی از قرار گرفتن پوسته‌ی پویا و رایگان بازی Watch Dogs 2 در فروشگاه پلی‌استیشن مطلع شدید و در خبری دیگر نیز از عدم وجود حالت چند‌نفره در آغاز انتشار این بازی آگاه شدید.

نظر شما در مورد بازی با نام احتمالی Pioneer چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده