// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

پوسته پویا و رایگان Watch Dogs 2 در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفت

اگر از علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ هستید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن 4 خود پوسته پویا این بازی را دانلود کنید.

امروز بازی Watch Dogs 2 بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به‌صورت رسمی عرضه شد است و اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید ولی موفق به پیش‌خرید بازی نشده‌اید، اشکالی ندارد زیرا که استودیو یوبیسافت، سازنده و ناشر این بازی، یک پوسته پویا رایگان از واچ داگز ۲ را برای کاربران پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است.

هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه کنسول خود می‌توانید این پوسته زیبا را که در خیلی از موارد نظیر موسیقی و حس و حال القا کننده به‌مخاطب، بهتر از پوسته‌های قرار گرفته بر روی پیش‌خرید بازی‌های مختلف عمل کرده است دانلود و از آن لذت ببرید. متاسفانه این پوسته هنوز در اروپا عرضه نشده است و کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 می‌بایست با ساخت یک اکانت آمریکا و پرایمری کردن آن بر روی کنسول خود، پوسته جدید بازی واچ داگز ۲ را دانلود کرده و از آن بر روی اکانت اصلی خود استفاده کنند.

از دیگر اخبار این بازی می‌توان به نبود حالت چندنفره این بازی درهنگام عرضه اشاره کرد. یوبیسافت اعلام کرد که بخش چند نفره ایرادات زیادی در روند بازی Watch Dogs 2 به وجود می‌آورد، به همین دلیل ناشر تصمیم گرفته است تا بروزرسانی بعدی این بازی این بخش را غیر فعال کند این مشکل هم اکنون توسط سونی و ایکس‌باکس نیز در حال رسیدگی است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده