نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بروزرسانی رایگان This War Of Mine یک پایان بندی جدید به بازی اضافه کرد

سازندگان This War Of Mine یک بروزرسانی جدید برای بازی منتشر کرده‌اند که یک پایان داستانی دیگر به آن اضافه می‌کند.

بازی This War Of Mine در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۴ عرضه شد و امروز دومین سالگرد انتشار آن است. به همین مناسبت هم سازندگان بازی یک آپدیت جدید برای آن عرضه کرده‌اند. این آپدیت که به صورت کاملا رایگان است، یک پایان‌بندی داستانی جدید به بازی اضافه می‌کند و علاوه بر آن شاهد حضور NPC‌های جدید و چند محتوای دیگر نیز هستیم.

این آپدیت بازی را به نسخه This War of Mine: Anniversary Edition ارتقا می‌دهد و اگر هم از این پس قصد خرید بازی را داشته باشید، این نسخه جدید را دریافت خواهید کرد. به طور دقیق‌تر، در نسخه جدید بازی شاهد اضافه شدن سه منطقه کاملا جدید، حضور NPC‌های بیشتر، پایان جدید برای داستان و یک اچیومنت هستیم.

همچنین یک سری باگ‌های بازی، از جمله باگ تکرار شدن روز چهل و دوم، در بازی به واسطه آپدیت جدید رفع شده است. البته برخی کاربران گزارش داده‌اند که پس از آپدیت بازی، سناریو‌ها برای‌شان قفل می‌شود و استودیو ۱۱ بیت، سازنده بازی، اعلام کرده که این مورد را بررسی خواهد کرد.

داستان This War of Mine در مورد گروهی از انسان‌ها در جریان جنگ است که باید برای بقا تلاش کنند. همچنین استودیو ۱۱ بیت بازی بعدی خود را نیز با نام Frostpunk معرفی کرده که حال و هوایی شبیه به This War of Mine داشته ولی وقایع آن در یک دنیای یخ‌زده رخ می‌دهند. این بازی سال آینده عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده