// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بسته الحاقی جدید بازی Warframe برای پی سی منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Warframe بنام The War Within برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، بروزرسانی جدید بازی Warframe بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بروزرسانی که The War Withing نام دارد، در واقع حکم یک بسته الحاقی داشته و شامل مراحل، اسلحه‌ها، Armorها و دشمنان جدیدتری می‌شود. همچنین در کنار این‌ها یک سری بهبودها و مشکلات بازی نیز رفع شده‌اند. استودیو دیجیتال اکستریم (Digital Extreme)،‌ سازنده بازی Warframe، در این باره می‌گوید:

این محتوای جدید در واقع بازگو کننده صبروشکیبایی بازیکنان و قدردانی تیم سازنده از شما است و صد البته بازی نسبت به قبل به تکامل بیشتری رسیده است. این بسته الحاقی در محیطی جدید بنام Kuva Fortress روایت‌گر داستانی جدید برای شما است و باتوجه به تغییرات ما بر روی موتور گرافیکی بازی، شاهد بهبود عملکرد گرافیک در این محیط خواهیم بود.

The War Within درسی است برای ما که چطور بازی Warframe را از طریق محتویات مختلف غنی ساخته و به شان و جایگاه بازی احترام بگذاریم. قطعا نام این بروزرسانی بیانگر همه موارد داخل بازی بوده و قطعا موردی بزرگتر در انتظار شما است. اگر چهار سال پیش از ما این سوال می‌کردید که به‌نظر شما چه اتفاقی برای آینده بازی خواهد افتاد و چنین روزی را نشان ما می‌دادید، قطعا هیچ‌کدام از ما این اتفاق را باور نمی‌کردیم.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی حول تاریخ عرضه این بسته الحاقی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر نشده است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده