// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Obduction سال آینده برای پلی استیشن 4 و هدست های واقعیت مجازی عرضه می‌شود

به تازگی مشخص شده که بازی Obduction برای کنسول پلی‌استیشن 4 و هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR و اچ‌تی‌سی وایو در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

استودیو Cyan، سازنده‌ی بازی ماجراجویی Obduction اعلام کرده که این بازی در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی‌استیشن 4 و هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR و HTC Vive منتشر خواهد شد. رَند میلر، مدیر اجرایی این استودیو، در گفتگویی که با وب‌سایت VentureBeat داشته، این‌چنین بیان کرده که:

ما همگی در حال ورود به دنیای واقعیت مجازی هستیم و پلی‌استیشن نیز توانسته به عنوان یک پلتفرم وسیع و فراگیر، این ورود و حضور ما را افزایش دهد و بیشتر کند. من بسیار مشتاق هستم که ببینم این‌چنین موردی بر روی کنسول چگونه است!

این استودیو این‌چنین ادامه داد که بسیار مشتاق است تا ببیند آینده‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی چه خواهد شد. همچنین ادامه داد که بازی Obduction به عنوان اولین بازی این استودیو است که قرار است برای این تکنولوژی منتشر شود و در حال حاضر سهمی از بازار برای Cyan خواهد داشت. این بازی در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و هدست آکیولس ریفت منتشر شده و به قیمت ۳۰ دلار قابل خرید است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده