// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

بسته‌الحاقی جدید بازی Battleborn منتشر شد

تو‌کِی گیمز و گیرباکس سافت‌وِر بسته‌الحاقی جدید Battleborn را با نام Toby’s FreindShip Raid منتشر و از قهرمان جدید این بازی رو‌نمایی کردند.

2K Games و Gearbox Software بسته الحاقی داستانی جدیدی را برای بازی Battleborn منتشر کردند. این بسته Toby’s FreindShip Raid نام دارد که ماموریت کاربران در آن یافتن لباس ماشینی مرگبار توبی است.

این بسته داستانی کاربران را به جنگ با دشمنان و تله‌های متعددی دعوت می‌کند، در این نبرد کاربران با نابود کردن دشمنان پوسته و تانت‌های جدید به دست می‌آورند، ماموریت اصلی کاربران پیدا کردن لباس ماشینی مرگبار توبی است که در این حین احتمال دارد جعبه Commander Faction را نیز پیدا و بازگشایی کنند.

بسته‌الحاقی Toby’s FreindShip هم‌اکنون برای کاربرانی که Season Pass این بازی را خریداری کرده‌اند در دسترس است. بسته داستانی این بازی به صورت جداگانه با ۷۰۰ پلتینیوم با انتشار این بسته برای عموم در فروشگاه بازی قابل خرید خواهد بود.

با انتشار DLC، گیرباکس از سی‌امین قهرمان این بازی نیز رو‌نمایی کرد، نام این شخصیت جدید Beatrix است که در ما‌ه‌های آینده در دسترس کاربران خواهد بود.

battleborn

گیرباکس با رونمایی از این شخصیت گفت:

بیاتریکس یک دانشجوی سابق بوده، حال این قهرمان توسط دست مکانیکی و سرنگی خود به هم‌تیمی‌ها کمک و خون‌رسانی می‌کند.

کاربران با ۴۷ هزار و ۵۰۰ اعتبار در بازی یا توسط کلید قهرمان، که در نسخه سیزن پس در دسترس است می‌توانند با شخصیت بیاتریکس بازی را تجربه کنند، گیرباکس اعلام کرد که ماه آینده این محتویات در دسترس خواهد بود. حالت داستانی بعدی Oscar Mike Vs. Battle School نام دارد، اما جزئیاتی در مورد این حالت هنوز منتشر نشده است. همچنین سه بسته داستانی دیگر به همراه حالت رقابتی چند نفره رایگان برای بازی Battleborn عرضه می‌شود.

در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر) بسته‌الحاقی Attikus and the Thrall Rebellion برای بازی Battleborn  عرضه شد که اولین ماموریت داستانی به همراه حالت رقابتی جدید با نام Face-Off ضمیمه این بسته الحاقی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده