// شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

جزییات Season Pass بازی Steep اعلام شد

جزییات کامل Season Pass بازی ورزشی Steep توسط کمپانی یوبی‌سافت اعلام شد.

امروز جزییات کامل Season Pass بازی مهیج و ورزشی Steep توسط کمپانی Ubisoft اعلام شد. در این جزییات که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، سه محتوای متفاوت و جدا وجود دارند که علاوه بر مواردی که در خود دارند، به کاربر امکان دستیابی به یکسری ویژگی خاص را در داخل بازی می‌دهند:

  • بسته‌ی محتوایی Winter Fest، به بازیکن امکان بازی با سورتمه‌ی زمستانی را در شرایطی سخت می‌دهد و مهارت‌های وی را با چالش‌های خاصی محک می‌زند. این بسته همچنین تعدادی ظاهر (Skin) جذاب را نیز به بازیکن می‌دهد.
  • بسته‌ محتوایی Extreme، سه ورزش زمستانی مهیج را به بازی اضافه می‌کند: پرواز با بال‌ (Rocket Wings)، پَرِش (Base Jumping) و گلایدر سریع (Speed Gliding). همچنین مانند بسته‌ی قبلی تعدادی لباس منحصر بفرد نیز در این پک وجود خواهند داشت.
  • بسته‌ محتوایی Adrenaline، این بسته که شامل بسته‌ای با نام Moonlight نیز می‌شود، سه چالش (Challenge) منحصر بفرد در شب را برای بازیکن فراهم می‌کند تا بدین واسطه وی بتواند مهارت‌های خود را در تاریکی شب نیز امتحان کند! این بسته نیز علاوه بر فراهم کردن تعدادی لباس جدید، تعدادی وسیله‌ی ورزشی جدید از جمله بال برای پرواز و چوب اسکی نیز به بازی اضافه می‌کند.

Season Pass بازی علاوه بر موارد ذکر شده، تعدادی لباس و بلیط هلیکوپتر نیز برای رسیدن به نقاط آغاز ورزش مورد نظر و همچنین ۱۰ هزار اعتبار داخل بازی، به بازیکن می‌دهد. هر یک از بسته‌های بالا را می‌توانید بصورت تکی هم خریداری کنید که البته فعلا قیمتی برای آنها اعلام نشده است. اگر شما نسخه‌ی Golden بازی را خریداری کنید که قیمت آن بسته به پلتفرم ۷۹/۹۹ دلار یا ۸۹/۹۹ دلار است، بصورت خودکار به Season Pass بازی دسترسی خواهید داشت. قیمت Season Pass بازی نیز بصورت استاندارد فعلا اعلام نشده است. تاریخ انتشار بازی Steep در ۱۲ آذر ماه (۲ ماه دسامبر) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود. پیش‌تر در زومجی تریلر جدیدی از این بازی را مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده