// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

محل نبرد تازه‌ ای به نام Skies of Honor به بازی Street Fighter 5 اضافه شد

اگر از طرفداران بازی Street Fighter 5 هستید، بدون شک از اضافه شدن محل نبردی جدید به نام Skies of Honor به این بازی خوشحال خواهید شد.

کمپانی کپکام به تازگی از محل نبرد جدیدی (Stage) در بازی Street Fighter V رونمایی کرده که Skies of Honor نام دارد. این محل که در اصل به شخصیت «Rashid» این بازی مربوط می‌شود، دو مبارز را بر روی دو بال یک هواپیمای در حال پرواز قرار می‌دهد که باید در چنین وضعیتی مبارزه کنند! می‌توان این Stage را پویاترین محل نبرد در این بازی دانست. این محل از همه نظر عالی به نظر می‌رسد اما ممکن است برای آن دسته از بازیکنانی که بصورت رقابتی (Competitive) بازی می‌کنند، به دلیل متحرک بودن پس‌زمینه‌ کمی گیج‌کننده باشد. به همین دلیل ممکن است این نقشه در مسابقات رده‌ی بالا مانند نقشه‌ی «Kanzuki Beach» غیرفعال شود. ویدیویی از این Stage را در زیر مشاهده می‌کنید:

این مرحله همچنین دارای موسیقی پس‌زمینه‌ی خوبی نیز است که تقریبا بر اساس تم و حال و هوای شخصیت Rashid نواخته می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این مرحله را از طریق کسب ۷۰ هزار پول مبارزه در بازی یا به قیمت ۳/۹۹ دلار تهیه کنند. پیش‌تر نیز در زومجی از اضافه شدن شخصیت Akuma به بازی Street Fighter 5 مطلع شدید.

نظر شما در مورد این مرحله‌ی جدید چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده