Mass Effect: Andromeda یک سه گانه نخواهد بود
طبق جدیدترین اخبار منتشر شده حول بازی Mass Effect: Andromeda، مک والترز، کارگردان این بازی، در جریان مصاحبه خود با سایت گیماینفورمر به این نکته اشاره کرده که Andromeda بر خلاف سه نسخه قبلی، به هیچوجه یک سهگانه نخواهد بود و داستانی کامل را در خود جای داده است. وی در صحبتهای خود گفته که برخلاف فرمانده شپرد که یک شخص شناخته شده بود، در اینجا اسکات رایدر یک سرباز تازهکار است و در جریان داستان بازی قرار است ماجراجوییهای تازهای را شروع کند.
همچنین وی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که امکان دارد استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Adromeda، بازیهای بیشتری از این مجموعه حول سیاره اندرومدا بسازد. وی در این باره میگوید:
با بهپایان رساندن این نسخه قصد داریم تا احساس کنید یک داستان کامل و بدون دنباله را تجربه کردهاید. البته این گفته بدین معنا نیست که دیگر به سراغ سیاره آندرومدا نخواهیم رفت. این سیاره محیطهای زیادی برای گشت و گذار و ماجراجویی دارد. شما با اسکات رایدر به بازی کردن پرداخته و وی قهرمان داستان شما است. حال وقتی بازی به اتمام میرسد با خود میگویید خب پس از این داستان باز با اسکات در نسخههای بعدی بازی خواهیم کرد؟ یا این که شخصیتی جدید در دنیای آندرومدا در انتظار ما است؟ قطعا کسی از آینده خبر ندارد.
جدای از بحثهای کارگردان بازی، مایکل گمبل، تهیه کننده Mass Effect: Andromeda، اعلام کرده که داستان این نسخه با سهگانه قبلی تفاوت داشته و هواداران از آنچه تجربه خواهند کرد، شگفتزده خواهند شد.