// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

حالت جدید بازی GTA 5 Online به نام Deadline

در تازه‌ترین اخبار بازی GTA 5 Online این‌که حالت جدیدی به نام Deadline برای آن معرفی شده که مسابقاتی با حال و هوای فیلم ترون: میراث (Tron: Legacy) برگزار می‌کند.

حتی پس از گذشت سه سال از انتشار بازی GTA V، کمپانی راک‌استار هنوز هم برای این بخش چندنفره‌ی این بازی محبوب بروزرسانی و حالت‌های جدید معرفی می‌کند. در آخرین بروزرسانی رایگان این بازی یک موتور سیکلت، حالت ذکر شده و همچنین تخفیف در خرید برخی آیتم‌ها به بازی اضافه می‌شوند. این موتور سیکلت منحصر بفرد که در ویدیو نیز قابل مشاهده است، بدون شک شما را به یاد فیلم Tron میاندازد و «Nagaski Shotaro» نام دارد. هر کسی که این وسیله‌ی نقلیه‌ی زیبا را خریداری کند، یک تی-شرت با نشان «Nagasaki» دریافت و همچنین امکان دسترسی به حالت جدید بازی که Deadline نام دارد را نیز خواهد داشت.

بازیکنان در حالت از بازی بصورت حداکثر چهار نفری سوار بر موتورهای خود شده و در حین حرکت مسیری را به شکلی رنگی از خود به جا می‌گذارند (مانند فیلم ترون) و در صورتی که هر یک از آنها به این مسیر موقتی رنگی که از موتور دیگر به جا مانده برخورد کند، منفجر خواهد شد! جدای از این‌که هر یک از بازیکنان یک رنگ از موتور خود به جا می‌گذارند، می‌توانند آیتم‌های افزایش قدرت (Power-Up) و همچنین کاهش زمان بازی نیز خریداری کنند. یکی دیگر از آیتم‌های قابل خرید «Hop» نام دارد که باعث می‌شود بتوانید از روی خط به جا مانده از سایر رقبا پرش کنید! این حالت هم‌اکنون در بخش چندنفره‌ی بازی قابل دسترسی است. کمپانی Rockstar برای ترغیب کردن مردم به تجربه‌ی این حالت، پول و RP را در بازی تا تاریخ یک آذر ماه (۲۱ ماه نوامبر) دو برابر کرده است. ویدیوی معرفی حالت Deadline بازی GTA 5 را در زیر مشاهده کنید:

در خبری دیگر از دنیای Grand Theft Auto 5 این‌که منابع تجاری (Business) در بسته‌ی Bikers این بازی به میزان ۲۵ درصد تخفیف خورده‌اند. در عین حال بازیکنان می‌توانند به میزان ۵۰ درصد پول داخل بازی اضافه و RP دو برابری برای فروش‌های Business در این بسته داشته باشند. تعدادی وسیله و اسلحه نیز تا تاریخ ذکر شده در حالت فروش قرار دارند که می‌توانید اسامی آنها را در زیر مشاهده کنید:

دارایی‌ها (Properties):

  • Biker Businesses - ۲۵٪

وسایل نقلیه

  • Karin Technical – ۲۵٪
  • Savage – ۲۵٪
  • MTL Brickade – ۵۰٪

سلاح

  • Bullet ammo – ۲۵٪
  • Throwables and explosives – ۲۵٪
  • Body armor – ۲۵٪
  • Drum & box magazines – ۲۵٪

در آخرین خبر نیز راک‌استار اعلام کرده که جدیدترین مسابقه‌ی Premium در حال حاضر مسابقه‌ی «Over the Bridge» است که وسیله‌ی مورد مسابقه در آن موتور سیکلت است و هر کسی در آن شرکت کند، سه برابر RP بدست خواهد آورد و همچنین به سه نفر اول نیز مقدار بسیار زیادی پول داخل بازی داده خواهد شد. این مسابقه نیز تا تاریخ ذکر شده برقرار خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده