// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱

ایکس باکس وان پس از عرضه مدل اسیلم، به پرفروش ترین کنسول استرالیا تبدیل شد

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید کنسول ایکس‌باکس وان پس از عرضه‌ی مدل اسلیم، به پرفروش‌ترین کنسول در استرالیا تبدیل شد.

به تازگی و طی آماری که گروه NPD منتشر کرده، کنسول ایکس‌باکس وان در کشور استرالیا توانسته نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین کنسول از زمان ورود ایکس‌باکس وان اس به بازار، یعنی در بازه‌ی زمانی ۱۱ مرداد تا ۹ آبان ماه (۱ ماه آگوست تا ۳۰ ماه اکتبر) ثبت کند. همچنین این آمار از برتری و فروش بیشتر ایکس‌باکس وان اس به عنوان پخش‌کننده‌ی فیلم‌های بلو-ری در رزولوشن 4K خبر می‌دهد.

این آمار به موارد دیگری نیز همچون ثبت نام بازی Forza Horizon 3 به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ و افزایش استفاده از سرویس ایکس‌باکس لایو بصورت جهانی و به میزان ۵۷ درصد در هر سال، اشاره دارد. بخش‌هایی از سخنان جِرِمی هینتون، مسئول بخش تجاری کمپانی مایکروسافت در کشور استرالیا، در زیر قابل مشاهده است:

ما بسیار خرسند هستیم که از طرفداران خود در استرالیا که ایکس‌باکس را رها نکرده و به پشتیبانی خود از ما ادامه می‌دهند، تشکر کنیم. برای ما بسیار خوشحال‌کننده است که می‌بینیم چنین استقبال خوبی از کنسول جدید ایکس‌باکس وان اس در کنار بازی‌هایی همچون Forza Horizon 3 و سایر باندل‌های انحصاری مانند Gears of War 4 ،Battlefield 1 ،FIFA 17 و Minecraft شده است. با پیش‌رو داشتن انتشار بازی‌هایی مانند Dead Rising 4 در ماه دسامبر و Halo Wars 2 در فوریه ۲۰۱۷، می‌توان گفت تاکنون هیچ زمانی بهتر از حالا برای «یک گیمر ایکس‌باکس» بودن، نبوده است!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده