نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

طراح ارشد بازی Gwent از سی دی پراجکت جدا شد

دیمین منیر، طراح ارشد بازی Gwent: The Witcher Card Game، از استودیو سی‌دی پراجکت رد جدا شد.

در جریان کنفرانس ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 امسال بود که دیمین منیر، از بازی Gwent که یک بازی بر اساس بازی کارتی محبوب مجموعه The Witcher بود، رونمایی کرد. منیر، طراح ارشد بازی بود. امروز وی با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که امروز از استودیو CD Projekt Red جدا شده است. وی در این توییت خود، از این استودیو تشکر کرده است. 

مونیر اعلام کرده که مقصد بعدی‌اش هنوز مشخص نیست اما مطمئنا به جایی خواهد رفت که یک پروژه هیجان‌انگیز در دست ساخت داشته باشند و یک شرکت «باحال» باشند. 

با این حال زمانی که مونیر برای جدایی از سی دی پراجکت رد انتخاب کرده است، زمان عجیبی است. زیرا وی نه تنها چهره رسمی بازی Gwent بود، بلکه از کسانی بود که این بازی را برای The Witcher 3: Wild Hunt طراحی کرده بود. CD Projekt Red درباره این جدایی گفت:

دیمین عضو تیم دو نفره‌ای بود که این بازی را برای Wild Hunt طراحی کرده بود و همچنین نقش بسیار مهمی برای ساخت بازی جداگانه Gwent ایفا کرد. با این حال، لازم است این نکته را ذکر کنیم این بازی توسط یک تیم در حال ساخت است و درون این تیم، طراح‌های زیادی داریم. ما یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای این بازی داریم. 

مایکل پلتکو گیلوسکی، مدیر روابط عمومی این استودیو گفت:

جدایی دیمین توسط یک توافق دو جانبه صورت گرفته است. دیمین، دوستان بسیار زیادی را در سی دی پراجکت دارد که دلشان برای او تنگ خواهد شد و من هم یکی از این افراد هستم.

بازی Gwnet، هم‌اکنون در فاز بتا برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان به سر می‌برد و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده