// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

صداپیشه‌ شخصیت های اصلی Mass Effect: Andromeda مشخص شدند

صداپیشه‌ شخصیت های اصلی Mass Effect: Andromeda مشخص شدند.

هرچه می‌گذرد، اخبار حول بازی Mass Effect: Andromeda، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، بیشتر می‌شود. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی صداپیشه‌های سه شخصیت اصلی بازی معرفی شده‌اند.

در جریان جشن و رویداد مربوط به مجموعه Mass Effect که "N7 Days" نام دارد، سایت گیم‌اینفورمر اطلاعاتی مربوط به صداپیشه سه شخصیت اصلی بازی را منتشر کرده است. سه صدا پیشه مطرح در سینما و بازی‌های ویدیویی که قرار است تجربیات خود را در بازی Mass Effect: Andromeda بنمایش بگذارند. اولین صداپیشه کلنسی براون (هنرپیشه دو فیلم «رستگاری در شاوشنک» و «کارنیوال») است که صداپیشگی الک رایدر، پدر شخصیت اصلی داستان، را برعهده دارد. دومین صداپیشه تام تایلرسون (صداپیشه بازی Octodad: Dadliest Catch) است که صداپیشگی اسکات رایدر، شخصیت اصلی داستان، را برعهدا دارد. سومین صداپیشه فرایدا وولف (صدا پیشه بازی Civilization: Beyond Earth) است که صداپیشگی سارا رایدر، شخصیت اصلی مؤنث داستان، را برعهده دارد.

کاربران با شروع Mass Effect: Andromeda می‌توانند به انتخاب خود در نقش سارا یا اسکات به بازی کردن بپردازند. البته در طول داستان دیگر شخصیت انتخابی بازی نیز در بازی حضور داشته و بر روی پیشرفت شما در طول بازی تاثیر گذار خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دقیق‌تری حول این موضوع و شخصی سازی شخصیت‌های بازی منتشر نشده و می‌بایست تا آینده و نزدیک شدن به عرضه بازی صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده