// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

مراحل Loyalty به بازی Mass Effect: Andromeda باز می گردند

طرفداران مجموعه‌ی Mass Effect مطلع باشند که مراحل وفاداری یا Loyalty به بازی Mass Effect: Andromeda برمی‌گردند.

پس از این‌که در بازی Mass Effect 3 شاهد وجود مراحل Loyalty نبودیم، به گفته‌ی استودیو بایوویر، این مراحل به واسطه‌ی بازی Mass Effect: Andromeda به این سری باز خواهند گشت. این خبر در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت گیم اینفورمر انجام شد، به تایید رسید. مراحل وفاداری یا Loyalty یکی از جنبه‌‌های خاص و فوق‌العاده‌ی بازی Mass Effect 2 بودند که شما را به واسطه‌ی بازی با دیگر شخصیت‌های بازی (هم تیمی‌های خودتان) به گذشته‌ی هر یک از آنها می‌بردند. این مراحل در بازی Mass Effect 2 به نحوی در تعیین پایان داستان بازی نقش داشتند، اما به گفته‌ی مک والتر، نویسنده‌ی داستان بازی، مراحل وفاداری در بازی Mass Effect: Andromeda تنها بخشی از چند بخش حاشیه‌ای و غیر اصلی بازی هستند. این نویسنده همچنین بیان کرده که همانند نسخه‌های قبلی این سری، شما می‌توانید پس از اتمام مراحل داستانی نیز به بازی کردن ادامه دهید. وی همچنین گفته‌های خود را به شرح زیر ادامه داد:

یکی از تفاوت‌های اصلی مراحل Loyalty در بازی Mass Effect 2 و Mass Effect: Andromeda این است که در نسخه‌ی قدیمی‌تر، این مراحل نقش بیشتری در پایان داستان بازی داشتند. حال این‌که در نسخه‌ی جدید بیشتر جنبه‌ی حاشیه‌ای و دلخواه بودن دارند. شما اگر علاقه‌ای به تجربه‌ی آنها نداشته باشید، می‌توانید به سمت آنها نروید، اگر هم دوست دارید پس از مراحل اصلی به سراغشان بروید، می‌توانید این کار را انجام دهید!

وب‌سایت Game Informer در رابطه با مراحل وفاداری این‌گونه بیان کرده که استودیو BioWare به واسطه‌ی این مراحل، توانسته «بازی با یک‌سری ویژگی‌های غیر استاندارد» را در بازی پیاده‌سازی کند. به تازگی در زومجی تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda را مشاهده کردید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده