// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

اولین تریلر گیم پلی Mass Effect: Andromeda کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد

برای دیدن اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda باید کمتر از یک ماه منتظر ماند و آن را در مراسم Game Awards 2016 تماشا کرد.

دیشب بود که تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda که به نمایش تلفیقی از جلوه‌های سینمایی و گیم‌پلی بازی می‌پرداخت منتشر شد و در زومجی قرار گرفت. در این تریلر اطلاعات کمی در مورد یک گروه جدید و بخش‌هایی از داستان بازی نیز بدست آمد. اما همانطور که شما نیز مشاهده کردید، در این تریلر دقایق طولانی و کافی از گیم‌پلی خالص بازی، تیراندازی‌ها و سنگرگیری‌ها را شاهد نبودیم. خبر خوب برای طرفداران این بازی این است که اولین تریلر کامل از گیم‌پلی آن به زودی به نمایش درخواهد آمد. این تریلر قرار است در مراسم Game Awards امسال که کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، به نمایش در خواهد آمد.

در انتهای تریلر پیشین نیز به این نکته اشاره شد که گیم‌پلی بازی در زمان ذکر شده نمایش داده خواهد شد و لینکی نیز به کانال یوتیوب این رویداد در آن درج شده بود. مراسم Game Awards سال ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۱ آذر ماه (۱ ماه دسامبر) پخش خواهد شد. اگرچه زمان زیادی برای رسیدن به این مراسم باقی نمانده، اما به هر حال این زمان برای طرفداران واقعی این بازی می‌تواند بسیار طولانی سپری شود! به تازگی در زومجی از فاش شدن تصویر روی جلد نسخه‌ی پی‌سی این بازی مطلع شدید.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده