نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

امروز تریلر جدیدی از Mass Effect: Andromeda پخش می‌شود

بایوور تایید کرد که امروز تریلر جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda پخش خواهد شد.

کمپانی بایوور هرساله در روز ۷ نوامبر (N7) اطلاعات جدیدی در مورد سری بازی‌های Mass Effect ارائه می‌کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده و امروز شاهد انتشار تریلری از جدید‌ترین نسخه این سری با نام Mass Effect: Andromeda خواهیم بود. این خبر را بایوور با انتشار پستی در صفحه توییتر رسمی خود تایید کرد. این تریلر در ادامه تیزری خواهد بود که چند روز پیش پخش شد و روایت آن برعهده پدر شخصیت اصلی بازی (رایدر) بود.

این تیزر همچنین از طرفداران می‌خواست تا به برنامه Andromeda Initiative بپیوندند. برای پیوستن به این برنامه که هنوز به طور دقیق جزییات آن مشخص نیست، می‌توانید به سایت اصلی بازی مراجعه کنید.

با اینکه هنوز زمان دقیق انتشار تریلر جدید بازی مشخص نشده، ولی بایوور دقایقی پیش توییتی در این مورد منتشر کرد که به شرح زیر است:

هنوز زمان دقیق انتشار تریلر مشخص نیست. ولی بین ساعت ۹ تا ۱۱ به وقت PST (ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به وقت تهران) منتظر تریلر جدید باشید.

Mass Effect: Andromeda ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود که چندی پیش الکترونیک آرتز، ناشر بازی، عرضه آن را به سه ماهه اول ۲۰۱۷ موکول کرد. این کمپانی همچنین اخیرا اعلام کرد که اگر تاخیر خوردن مجدد این بازی باعث افزایش کیفیت آن شود، قطعا این کار را انجام خواهد داد. Mass Effect: Andromeda برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

شما به محض انتشار تریلر جدید بازی می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده