// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

شخصیت Thoth به بازی Smite اضافه شد

به تازگی جزییات بروزرسانی 3.21 بازی Smite اعلام شده که یک شخصیت جدید در کنار تعدادی ظاهر و تغییرات به بازی اضافه می‌کند.

پس از انتشار بروزرسانی 3.20 بازی Smite، استودیو های-رِز جزییات بروزرسانی جدید این بازی یعنی 3.21 را منتشر کرده که در آن علاوه بر اضافه شدن شخصیت جدیدی به نام Thoth، تعدادی ظاهر یا Skin جدید در کنار تغییراتی در آیتم‌های بازی، وجود خواهند داشت. این شخصیت که به دسته‌ی Mage تعلق دارد به واسطه‌ی کتابی که در دست دارد به دشمنان ضربه می‌زند. به نحوی که به واسطه‌ی کشتن هر مینیون یا سایر شخصیت‌های بازی، نام وی در این کتاب درج شده و هنگامی که تعداد این اسامی به ۳۰ رسید، Thoth می‌تواند به میزان ۵ به ویژگی نفوذ (Peneteration) خود اضافه کند. این روند تا رسیدن این شخصیت به سطح ۱۷ ادامه دارد.

اولین قابلیت این قهرمان جدید که «The Glyph of Pain» نام دارد، یک محدوده که حاوی حروف هیروگلیف است ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که هر یک از قابلیت‌های وی در صورت زده شدن داخل این محدوده، دارای قدرت و بُرد بیشتری باشند. البته ضربات اصلی (Basic Attacks) وی اگر در داخل این محدوده زده شوند، تنها کمی قوی‌تر شده و بُرد آنها افزایش نمی‌یابد. قابلیت بعدی وی که «Hieroglyphic Assault» نام دارد باعث حذف اثر کاهش سرعت در هنگام ضربه زدن به دشمن می‌شود و ۳ ضربه‌ی اصلی شما را قوی‌تر کرده و باعث می‌شود که این ضربات از بین دشمنان رد شده و به همه‌ی آنان صدمه بزند. قابلیت سوم Thoth که «Ponderous Escape» نام دارد برای فرار است و باعث می‌شود وی در مسیری مستقیم و به سرعت حرکت کرده و همچنین تعدادی تیر به سمت دشمنان پرتاب کند تا علاوه بر ضربه زدن، سرعت آنها را نیز کاهش دهد. قابلیت نهایی یا Ultimate وی نیز که «Final Judgment» نام دارد بسته به پُر یا خالی بودن Passive این شخصیت، قوی‌تر یا ضعیف‌تر خواهد بود. به این ترتیب که اگر در قوی‌ترین حالت ممکن از آن استفاده کنید، برای مدتی محدود، Thoth صفحات کتاب خود را به سمت دشمن پرتاب کرده و صدمه‌ی زیادی به آنان وارد می‌کند.

علاوه بر اضافه شدن این شخصیت جدید به بازی، تعدادی ظاهر نیز به بازی اضافه خواهند شد که شامل ظاهر برای شخصیت‌های Ymir، Terra، Sylvanus و Hades خواهد بود. در بخش تغییرات آیتم‌ها نیز تغییراتی همچون افزایش زمان Cooldown آیتم Spirit Robe از ۱۰ به ۱۵ ثانیه و افزایش میزان کنترل شلوغی (Crowd-Control) در کنار کاهش میزان محافظت آیتم Oni Hunter's Garb، در این بروزرسانی اعمال می‌شوند. در بخش تغییرات اعمال شده در شخصیت‌های بازی نیز، از این پس می‌توان با سه ضربه‌ی پایه، قابلیت «Monolith» شخصیت Terra را از بین برد. قابلیت «Centaurus» شخصیت Chiron از این پس با سرعت بیشتری به سمت دشمن پرتاب خواهد شد و زمان Cooldown قابلیت «Training Exercise» همین شخصیت نیز کاهش خواهد یافت. تغییرات دیگری نیز در قابلیت‌های شخصیت‌های Erlang Shen و Freya اعمال خواهند شد.

از جمله‌ی سایر تغییرات در قهرمان‌های بازی نیز می‌توان به افزایش سرعت حرکت قابلیت «Slipstream» شخصیت Kukulkan، برخی تغییرات در قابلیت‌های شخصیت Susano که پیش‌تر نیمه‌کاره مانده بودند، کاهش مانای مورد نیاز برای دو قابلیت شخصیت Xbalanque و کاهش سرعت کسانی که توسط شخصیت Hou Yi علامت‌گذاری شده و توسط قابلیت نهایی وی مورد اصابت قرار می‌گیرند، اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده