// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

ویدیو های جدید پلی استیشن 4 پرو نور پاور و گیم‌ پلی Uncharted 4 را نشان می دهد

ویدیوهای جدید منتشر شده از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو در کنار نمایش ویدیوی گیم‌پلی Uncharted 4 برروی پرو، نور آبی رنگ Power-Up کنسول را نیز نمایش می‌دهد.

با نزدیک شدن به زمان عرضه پلی‌استیشن 4 پرو، اکنون رشته اطلاعات جدیدی از این کنسول در رسانه‌ها و به ویژه سایت‌های اجتماعی منتشر شده که بخشی از آن مربوط به کاربران صفحات اجتماعی از جمله توئیتر می‌شود. یکی از این کاربران Juniper Roth نام دارد که ظاهرا به صورت تصادفی موفق به خریداری پیش از موعد یک پلی‌استیشن 4‌ پرو از فروشگاه Walmart شده است.

این کاربر امروز برخی ویدیوهای جالب را منتشر کرده است. اول از همه یک ویدیوی خام از مرحله هشت بازی Uncharted 4: A Thief’s End را شاهد هستیم که می‌توان تغییرات مثبتی را در ویژگی‌های بصری مشاهده کرد. شما می‌توانید این ویدیو را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

به دلیل عدم ضبط ویدیوی فوق در رزولوشن 4K، وب‌سایت دوال شاکرز اعلام کرده است که تنظیماتی جهت مقایسه عادلانه و کاهش حجم برای فراهم کردن شرایط مقایسه وجود نداشته است.

در همین راستا در ویدیویی دیگر این کاربر تصاویری را از زمان powers-up کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را منتشر کرده است. در این ویدیو نور آبی و نارنجی رنگ معروف در اولین طبقه کنسول دیده می‌شود.

|

در دو ویدیوی آخر نیز می‌توانید زمان لودینگ بازی برروی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو را مشاهده کنید. ویدیوی پلی استیشن 4 از طریق یک کنسول ۵۰۰ گیگابایتی گرفته شده است. ظاهرا عملکرد پرو در بارگذاری با پلی‌استیشن 4 استاندارد در بازی آنچارتد 4 یکسان است. ویدیو در همان مرحله ۸ و قبل از معما گرفته شده است.

 پلی‌استیشن 4 استاندارد

|

 پلی‌استیشن 4 پرو

|

 در ویدیو گرفته شده برروی پلی‌استیشن 4 پرو از زمان انتخاب گزینه «ادامه (Continue)» در ثانیه‌ی ۰:۲۶، شاهد لود شدن بازی در دقیقه ۱:۰۳ هستیم. در مجموع ۳۷ ثانیه تا آغاز بازی برروی PS4 Pro طول می‌کشد. در ویدیوی پلی‌استیشن 4 استاندارد نیز از زمان انتخاب گزینه «ادامه» در ثانیه‌ی ۰:۲۹، باز هم شاهد آغاز مرحله در ۳۷ ثانیه هستیم. مشخصا زمان لودینگ بازی علی‌رغم نمایش درصد پیشرفت متفاوت، یکسان است.

جالب است که زمان محو شدن لوگوی ناتی‌داگ قبل از ورود به منوی بازی در پلی‌استیشن 4 پرو ۶ ثانیه به طول می‌انجامد و این رقم در پلی‌استیشن 4 هشت ثانیه است، البته ما در حال صحبت در رابطه با تفاوتی کوچک هستیم.

طبیعتا نتیجه نهایی احتمالا در بازی‌های مختلف و به صورت بالقوه در همین بازی نیز می‌تواند در شرایط مختلف و با توجه به بهبودهای ایجاد شده توسط توسعه‌دهندگان متفاوت باشد. با این حال، تماشای تفاوت‌های میان این دو کنسول هنوز هم می‌تواند جذاب باشد. با عرضه رسمی کنسول پلی‌استیشن 4‌ پرو بی شک ویدیوهای بیشتری را پیرامون مقایسه این دو محصول سونی مشاهده خواهیم کرد.

شرکت‌های مختلف از هم‌اکنون خبرهایی را در رابطه با بهبود‌های بازی‌های خود برروی پلی‌استیشن 4 پرو منتشر کرده‌اند که می‌توانید آنها را در کنار سایر اخبار پلی‌استیشن 4‌ پرو،‌ در صفحه این کنسول مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده