// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

فیل اسپنسر از اضافه شدن بازی های مورد انتظار به Backward Compatibility خبر داد

ظاهرا در ماه نوامبر برخی از بازی‌های مورد انتظار ایکس‌باکس 360 راهی قابلیت Backward Compatibility در کنسول ایکس‌باکس وان خواهند شد.

مایکروسافت در طول هفته گذشته دو بازی Blue Dragon و Limbo را به خدمات ایکس‌باکس وان Backward Compatibility افزوده‌ است. اکنون، ظاهرا برخی بازی‌های شدیدا مورد انتظار در راه این خدمات هستند.

فیل‌اسپنسر، رئیس اجرایی ایکس‌باکس از طریق توئیتر رسمی خود اعلام کرده است که گروه Backward Compatibility، اخیرا لیست بازی‌های برنامه‌ریزی شده جهت حضور در کاتالوگ این خدمات را در ماه نوامبر برای او ارسال کرده‌اند. هرچند او دقیقا نام بازی‌ها را مشخص نکرده است با این حال، او در رابطه با بازی‌ها گفت:

ماهی بزرگ برای backward compatibility به نظر می‌رسد، با حضور برخی از بیشترین درخواست‌های طرفداران.

با توجه به وبسایت Xbox Feedback بازی‌های Call of Duty: Black Ops II ،The Elder Scrolls V: Skyrim ،Call of Duty: Modern Warfare 2 ،Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty 4: Modern Warfare در صدر لیست بیشترین در خواست‌ها برای حضور در قابلیت Backward Compatibility قرار دارند. البته هیچ تضمینی برای حضور بازی‌های فوق در کاتالوگ این خدمات نیست. باید توجه داشت که اسپنسر از  کلمه «برنامه‌ریزی»‌ استفاده کرده که مانند همیشه در طول مراحل تصمیم‌گیری همه موارد می‌تواند تغییر کند.

در خبری دیگر در رابطه با ایکس‌باکس Backward Compatibility، مایک ایبرا، مهندس ارشد مایکروسافت پشتیبانی پروژه اسکورپیو از خدمات backward compatibility را تایید کرده است.

Backward Compatibility با هدف پشتیبانی از بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی کنسول ایکس‌باکس وان از ماه نوامبر ۲۰۱۵ به عنوان بخشی از بروزرسانی New Xbox Experience راه‌اندازی شد. این قابلیت اکنون بیش از ۲۵۰ بازی ایکس‌باکس 360 را در کنسول ایکس‌باکس وان قابل اجرا کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده