// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بلیزارد لیگ رقابتی خود برای بازی Overwatch را راه اندازی خواهد کرد

در سال ۲۰۱۷ میلادی باید شاهد برگزاری لیگ رقابتی مخصوص Overwatch باشیم.

بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، در جریان نمایشگاه بلیزکان 2016 اعلام کرد که در حال آماده سازی یک لیگ حرفه‌ای برای بازی Overwatch است. نماینده این کمپانی در جریان کنفرانس خبری خود گفت:

ترکیب مسابقات esports بلیزارد با یکی از بهترین بازی‌های شوتر جهانی موردی است که سعی داریم از طریق بازی Overwatch آن را انجام دهیم. لیگ بازی Overwatch تمرکز خود را بر روی یک استواری بلند مدت قرار داده است تا به بازیکنان و سایر تیم‌ها فرصت این را بدهد که بتوانند از طریق یک ورزش سنتی، تیم حرفه‌ای خود را تشکیل بدهند.

همچنین مایک مورهیم، مدیر اجرایی و بنیان‌گذار بلیزارد، در این باره می‌گوید:

در اینجا فقط به مسابقه دادن نمی‌پردازید بلکه، لیگ بازی Overwatch محلی است که بازیکنان توانایی‌های خود را شکوفا کرده و جای خود را در این لیگ پیدا خواهند کرد. ما لیگی را خواهیم ساخت که بازیکنان در بلند مدت بتوانند در آن حضور داشته و از بازی کردن هیجان زده شوند.

همچنین در ادامه گفته شده که این لیگ رقابتی در سال ۲۰۱۷ میلادی برگزار خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیقی از برگزاری آن مشخص نشده است. از طرفی پس از موفقیت لیگ بازی Star Craft 2 انتظار می‌رفت تا شاهد لیگ‌های مختص بلیزارد برای بازی‌های خود باشیم. مایک مورهیم در ادامه می‌گوید:

بازیکنان با ثبت نام کردن در این لیگ، در تیم‌هایی جدید قرار گرفته تا سطح توانایی آن‌ها سنجیده شود. حال هر شخصی که در تیم‌های مورد نظر قبول شود، با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد. همچنین برای این بازیکنان یک حقوق پایه و سایر مزایا در نظر گرفته شده است.

برای ثبت نام کردن تیم‌ها و اشخاص در این لیگ بازیکنان می‌توانند از شهر‌ها و مناطق مختلفی که در نظر گرفته شده خود را ثبت نام کرده و خود را به اثبات برسانند. در آخر در ماه‌های آینده اخبار بیشتری حول این لیگ و نحوه برگزاری آن منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده