نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

Ghost Recon: Wildlands نسخه بتای عمومی خواهد داشت

یوبیسافت اعلام کرد که طی سه ماه آینده یک نسخه بتای عمومی از Ghost Recon: Wildlands عرضه می‌کند.

بازی Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با این حال طرفداران طی سه ماه آینده، قادر به تجربه یک نسخه بتای عمومی از آن خواهند بود. این خبر را ایوز گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، در جریان جلسه ارائه گزارش عملکرد مالی کمپانی اعلام کرد. با اینکه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این نسخه بتا اعلام نشده، ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که نهایتا تا پایان بهمن ماه شاهد عرضه بتای عمومی خواهیم بود.

گیلموت همچنین اعلام کرد که علاوه بر این نسخه بتای عمومی، چند نسخه بتای محدود نیز برای افرادی که برای شرکت در آن‌ها ثبت‌نام کنند، عرضه خواهد شد. رییس یوبیسافت دلیل عرضه نسخه‌های بتا را آشنا شدن بازیکنان با ساختار کلی بازی عنوان کرد:

Ghost Recon: Wildlands می‌تواند یک بازی انقلابی باشد. این بازی تقریبا همان مسیری را طی می‌کند که سال گذشته بازی The Division طی کرد و باید به این نکته هم اشاره کنم که افرادی که قادر به تجربه آن بودند، از بازی رضایت داشته‌اند. ما در سه ماهه آینده نسخه‌های بتای محدود و عمومی بازی را نیز عرضه می‌کنیم تا گیمر‌ها بتوانند به شناخت خوبی از بازی دست پیدا کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده