// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

جزئیات بهبودهای Ratchet and Clank در پلی استیشن 4‌ پرو اعلام شد

اینسومنیاک گیمز، جزئیات بهود‌های بازی Ratchet & Clank را روی پلی‌استیشن 4 پرو اعلام کرد.

امروز روز بزرگی برای اخبار پلی‌استیشن 4 پرو و بازی‌های بهبود یافته برروی این کنسول میان نسلی شرکت سونی محسوب می‌شود. با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی کنسول، اکنون بعد از اطلاع از بهبودهای Hitman و اسامی بازی‌هایی که از قابلیت‌های پلی استیشن 4 پرو بهره خواهند برد، اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) نیز به نوبه خود جزئیاتی را از بهبودهای Ratchet and Clank بروی کنسول پیشروی سونی منتشر کرده است.

اینسومنیاک گیمز تایید کرده است که دارندگان تلویزیون‌های 4K می‌توانند تا بازی را روی رزولوشن بسیار بالاتر بازی کنند. این بازی همچنین از قابلیت HDR و کابل HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند. با این حال، به لطف تکنیک جدیدی با نام Temporal Injection، بازیکنان استفاده کننده از تلویزیون‌های معمول 1080p همچنان یک افزایش قابل توجه را در کیفیت گیم پلی‌ مشاهده خواهند کرد.

اینسومنیاک گیمز در این رابطه گفت:

این نه تنها اجازه دسترسی به رزولوشون بسیار بالاتر را می‌دهد، همچنین با ایجاد بهبود در anti-aliasing باعث صافتر شدن لبه‌ها می‌شود. ویژگی HDR‌ و رزولوشن بیشتر برای نمایش هر چه رنگارنگ تر کهکشان سولانا (Solana Galaxy) باید با هم ترکیب بشوند تا شما بهترین کیفیت تصاویری را مشاهده کنید که تا به حال در یک بازی Ratchet & Clank دیده‌اید.

اینسومنیاک گیمز همچنین به آن دسته از بازیکنانی که قصد خریداری پلی‌استیشن 4 پرو را ندارند، گفته است که همچنان می‌توانند از بهبود‌های HDR‌ برروی پلی‌استیشن 4 استاندارد و اسلیم لذت ببرند. شما می‌توانید بررسی ویدیوی زومجی از بازی Ratchet & Clank را از پایین تماشا و دانلود کنید.

| | دانلود از شاتل‌لند


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده