// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

Call of Duty: Infinie Warfare دارای YOLO Mode است

بنظر می‌رسد تیم سازنده قصد دارت به‌واسطه YOLO Mode کاربران Call of Duty: Infinite Warfares را به چالش بکشد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Call of Duty: Infinite Warfare، این بازی از حالت YOLO پشتیبانی می‌کند. در واقع YOLO Mode یا همان You Only Live Once حالتی است که برای به‌چالش کشیدن بازیکنان در بازی‌ها تعبیه می‌شود. در طول بازی کردن بخش داستانی بازی اگر یک بار بمیرید، بازی به نقطه اول شروع داستان باز خواهد گشت. به‌عبارتی خبری از چک‌پوینت و سیستم ذخیره سازی در بازی نیست.

برای باز کردن این درجه سختی ابتدا می‌بایست بازی را روی درجه سختی Specialist به‌اتمام برسانید. بنابر گفته اکتیویژن، ناشر این بازی، درجه سختی Specialist یک چالش به تمام معنا بوده و شرایط بسیار واقعی را برای مخاطبان به‌ارمغان می‌آورد. در این حالت، خبری از Heal شدن خودکار وجود نداشته و می‌بایست از طریق Nano Shotها خود را Heal کنید. همچنین تنها راه محافظت شما در مقابل Headshot نشدن، در واقع کلاه جنگی شماست. همچنین اگر به‌پای شما تیر بخورد، در راه رفتن دچار مشکل می‌شوید و اگر به دستانتان تیر بخورد، استفاده از قابلیت‌ها و گجت‌ها برای شما سخت‌تر از قبل می‌شود. همچنین امکان دارد قدرت استفاده از اسلحه خود را از دست بدهید.

درجه سختی Specialist تمامی این‌ چالش‌ها را برای شما به‌ارمغان می‌آورد و اکتیویژن اعلام کرده که اگر می‌خواهید در این درجه سختی موفق شوید، می‌بایست به‌خوبی از سیستم کاورگیری بازی استفاده کنید. همچنین در همان ابتدای عرضه بازی کاربران پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR می‌توانند Jackal Assault VR را تجربه کنند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده