نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

صحبت های مدیر عامل تیک تو درباره نمرات بازی Mafia 3

در جریان جلسه ارائه گزارش مالی تیک تو، مدیر عامل این شرکت درباره Mafia III و نمراتش حرف‌هایی زد.

چندی پیش بود که جلسه ارائه گزارش مالی Take Two برگزار شد و استراوس زلنیک، مدیر عامل این شرکت، علاوه بر اینکه اعلام کرد تا به حال ۷۰ میلیون نسخه از بازی Grand Theftr Auto V عرضه شده است، درباره نمرات بازی مافیا 3 نیز که اخیرا عرضه شده صحبت‌هایی کرد و همچنین درباره بازی‌های ریمستر نیز حرف‌هایی زد.

درباره نمراتی که مافیا 3 دریافت کرد، زلنیک گفت این نمرات از حد انتظارات آنها پایین‌تر بوده است با این حال بازی با سرعت بسیاری خوبی در حال فروش است. تنها در هفته اول انتشار بازی، ۴ و نیم میلیون نسخه از Mafia 3 به خرده‌فروشی‌ها عرضه شد و رکورد جدیدی را برای تو کی گیمز ثبت کرد:

درباره نقدها و امتیازات بازی، نمراتی که بازی دریافت کرد، از حد انتظارات ما پایین‌تر بود. به نظر من خیلی از منتقدین از بازی خیلی خوششان آمد و فهمیدند که ما قصد داشتیم با بازی چه کاری انجام دهیم. شخصیت‌ها، داستان و بخش‌های هنری بازی در هیچ بازی دیگری دیده نشده است و به نظر من ما و رقیبانمان یک ناهمگونی در بررسی‌ها می‌بینیم اما آنها را قبول کرده‌ایم و درباره آنها بحثی نداریم.

بازی مافیا 3 توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. همچنین شما اگر می‌خواهید بدانید وب‌سایت‌های معتبر دنیا درباره این بازی چه نظری داشته‌اند، می‌توانید به مطلب مربوطه در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید

در ادامه این جلسه، یکی از تحلیلگران از زلنیک پرسید که آیا پس از عرضه BioShock: The Collection تیک تو قصد دارد که ریمسترهای بیشتری عرضه کند که وی در پاسخ گفت:

بله. اما در حال حاضر هیچ بازی برای معرفی وجود ندارد اما این مسئله‌ای است که ما به دنبال آن هستیم. نکته خوب این است که ما مجموعه‌های زیادی داریم که می‌توانیم آنها را ریمستر کنیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده