// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

محتویات Season Pass بازی Watch Dogs 2 مشخص شد

یوبیسافت اطلاعاتی از سیزن پس بازی Watch Dogs 2 در اختیار مخاطبان قرار داد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیو فرانسوی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی Watch Dogs 2، جزئیاتی از سیزن پس این بازی را منتشر کرد. این سیزن پس شامل یک سری مراحل فرعی، چالش‌های جدید، اتومبیل و لباس‌های جدید می‌شود. سیزن پس بازی Watch Dogs 2 با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به صورت جداگانه قرار داده شده است. همچنین می‌توانید با خرید نسخه گلد ادیشن بازی، سیزن پس را نیز در اختیار بگیرید. در ادامه می‌توانید جزئیات سیزن پس Watch Dogs 2 را مطالعه کنید.

  • T-Bone Content Bundle: شخصیت ریموند کنی یا همان T-Bone نسخه اول را که می‌شناسید؟ حال این راننده کامیون دوره گرد در Watch Dogs 2 نیز حضور پیدا خواهد کرد. البته خود شخصیت ریموند در بازی قرار داده نشده است. باندل T-Bone شامل لباس و کامیون ریموند به‌علاوه یک درجه سختی جدید بنام Mahyem است. این درجه سختی جدید تعبیه شده برای فعالیت‌هایی که صورت مشارکتی در بازی انجام می‌گیرند. بنظر می‌رسد در این حالت شاهد دشمنان جدیدی هستیم که با سلاح‌های جدید و قدرتمند خود به استقبال شما خواهند آمد.
  • Human Conditions: این بسته الحاقی شامل یک سری مرحله داستانی است که در جریان باید از رسوایی‌های صنعت داروسازی سن فرانسیسکو پرده بردارید. جدای از این، بسته الحاقی Human Conditions چند مرحله الیت را برای بازیکنان که همگی به‌صورت مشارکتی انجام می‌شوند، در دسترس قرار خواهد داد. مراحلی که طی آن‌ها با دشمنانی ملاقات خواهید کرد که از طریق تکنولوژی‌های مختلفی قصد دارند تا شما را از بین ببرند.
  • No Compromise: در این بسته الحاقی مارکوس وارد یک گروه مافیایی روسی خواهد شد و داستانی جدید را برای خود رقم خواهد زد. در اینجا وی قرار است روی تازه سن‌فرانسیسکو را ببیند. همچنین یک درجه سختی جدید بنام Showd0wn با این بسته الحاقی عرضه خواهد شد و فقط بهترین‌ها در این درجه سختی زنده خواهند ماند.
  • Root Access Bundle: شخصی مدعی می‌شود که Zodiac Killer بازگشته و یک پیغام را از طرف مارکوس دریافت می‌کنند. در ماموریت Zodiac Killer علاوه‌بر خط داستانی جدید، یک سری محتویات نظیر لباس، اسلحه و اتومبیل‌های جدید و یک پوشش تازه برای پهباد خود در اختیار خواهید گرفت.
  • Psychedelic Pack: این بسته الحاقی نیز شامل اسلحه، اتومبیل و لباس جدید شده و یک پوشش تازه برای پهباد شما در نظر گرفته شده است.

بازی واچ داگز 2 در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۵ نوامبر) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده