// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

اطلاعات جدیدی از The Game Awards 2016 منتشر شد

کمتر از یک ماه دیگر به برگزاری رویداد The Game Awards 2016 زمان باقی مانده است و حال جزئیاتی از این رویداد منتشر شده است.

نمایشگاه The Game Awards 2016 در روز جمعه ۱۲ آذر ماه ساعت ۵ صبح به وقت ایران (۱ میلادی ساعت ۸:۳۰ شب به وقت شرق آمریکا) در تالار سخنرانی مایکروسافت  برگزار خواهد شد و حال اطلاعاتی جدید از این رویداد منتشر شده است. 

برای اولین بار می‌توانید این رویداد را به صورت رایگان از طریق توییتر و فیسبوک استریم کرده و مراسم امسال، اولین مراسمی خواهد بود که بر روی واقعیت مجازی نیز بنمایش در خواهد آمد. بنظر می‌رسد این همکاری توسط NextVR صورت گرفته است. همچنین این رویداد از طریق یوتیوب، توییچ، پلی‌استیشن نتوورک، ایکس‌باکس لایو و استیم با همکاری تنست در چین، یکی از بزرگترین بازار گیمینگ دنیا، نیز به‌نمایش در خواهد آمد.

همچنین The Game Awards Sale را پیش‌روی دایم، که با نزدیک شدن به شروع رویداد The Game Awards، شبکه‌های استیم، ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن نتوورک بازی‌های منتخب را با تخفیفاتی ویژه برای کاربران در دسترس قرار می‌دهند. باید تا هفته‌های آینده منتظر اخبار بیشتر از بازی‌های منتخب این رویداد باشیم.

نظر شما کاربران چیست؟ چه بازی‌هایی را در هر سبک انتخاب می‌کنید؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده