// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

حجم بازی COD: Infinite Warfare بر روی هر سه پلتفرم مقصد اعلام شد

وب‌سایت چارلی اینتل (Charlie Intel) حجم بازی مورد‌انتظار Call of Duty: Infinite Warfare بر روی هر سه پلتفرم مقصد را اعلام کرد.

جمعه هفته جاری علاقه‌مندان به سبک تیر‌اندازی اول شخص و به‌خصوص سری Call of Duty، می‌توانند سیز‌دهمین بازی این مجموعه یعنی Call of Duty: Infinite Warfare را به صورت تک‌نفره و چند‌نفره تجربه کنند. حال وب‌سایت چارلی اینتل تنها سه روز پیش از عرضه، حجم این بازی بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی را اعلام کرده است.

بر‌طبق گزارش این وب‌سایت حجم بازی Infinite Warfare بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 برابر با ۴۴٫۶ گیگا‌بایت بوده و نسخه ریمستر بازی Modern Warfare حجم ۳۷٫۲ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی این کنسول را اشغال خواهد کرد. در کنسول نسل هشتم مایکروسافت، بازی Infinite Warfare به ۷٫۵ گیگابایت فضای خالی بیشتری نسبت به پلی‌استیشن 4 یعنی ۵۲٫۱ گیگابایت احتیاج داشته و حجم نسخه ریمستر Warfare Remastered معادل با ۴۵٫۸۵ گیگابایت است.

در صفحه بازی Call of Duty: Infinite Warfare در شبکه استیم، فضای خالی مورد‌نیاز برای نصب بازی ۷۰ گیگابایت اعلام شده است. همچنین نسخه ریمستر Modern Warfare حجمی برابر با ۵۵ گیگابایت خواهد داشت. به منظور تجربه نسخه ریمستر بازی Modern Warfare لازم است که یکی از نسخه‌های پریمیوم بازی Call of Duty: Infinite Warfare که با قیمت پایه ۸۰ دلار به فروش می‌رسند را خریداری کنید. از روز گذشته پری لود این بازی بر روی هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی آغاز شده است.

امکان تجربه بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۳ نوامبر ساعت ۲۱ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (روز جمعه ۷:۳۰ به وقت تهران) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. اما اگر نسخه پریمیوم این بازی را بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید بخش کمپین نسخه ریمستر Modern Warfare را بازی کنید، با این حال تا روز جمعه قادر به تجربه گروهی این بازی نخواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده