// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

تبلیغ جدید پلی استیشن 4 پرو، این کنسول را قدرتمندترین در جهان معرفی می‌کند

سونی در تبلیغ جدید پلی‌استیشن 4 پرو به سبک فیلم‌های دهه ۸۰ به معرفی پلی استیشن 4‌ پرو می‌پردازد.

دو هفته مانده به عرضه رسمی پلی‌استیشن 4 پرو،‌ بسیاری در انتظار عملکرد سونی در تولید کنسول میان‌ نسلی پلی‌استیشن 4 نشسته‌اند. از زمان رونمایی در ماه سپتامبر، مباحث بسیاری پیرامون این کنسول مطرح شده است، با این حال، سونی ترجیح داده تا در تبلیغ جدید پلی‌استیشن 4 پرو، این محصول را قدرتمندترین کنسول در بازار معرفی کند.

در اقصی نقاط جهان بخش‌های مختلفی از پلی‌استیشن فعالیت می‌کنند، یکی از این نمایندگی‌ها، بخش بریتانیایی پلی‌استیشن است که دیروز از طریق حساب رسمی توئیتر خود تبلیغی جالب را برای پلی‌استیشن 4‌ پرو به اشتراک گذاشته است.

|

تماشای این تبلیغ ۴۵ ثانیه‌ای که با استایلی قدیمی تولید شده به واقع سرگرم کننده است. این ویدیو که انگار از داخل تونل زمان، کنسولی را در دهه ۸۰ به تصویر می‌کشد، کنترلر دوال شاکر 4 برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را با عنوان «دسته‌های پدل بی‌سیم» معرفی می‌کند که اشاره‌ای کوتاه به جویستیک‌های کنسول آتاری است. این تبلیغات همچنین در انتها کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را «قدرتمندترین کنسول جهان» خطاب می‌کند.

با وجود تبلیغات‌های مایکروسافت برای اسکورپیو جهت به چالش کشیدن مشخصات فنی پلی‌استیشن 4 پرو و با وجود قیمت احتمالا بالاتر کنسول بعدی مایکروسافت،‌ با این حال، مسلما تا مدتی پلی‌استیشن 4‌ پرو جایگاه قدرتمندترین کنسول بازار را در اختیار خواهد داشت. پلی‌استیشن 4‌ در هنگام انتشار عملکرد بهتری را نسبت به کنسول ایکس‌باکس وان از خود نشان داده بود. باید دید نبرد میان سونی و مایکروسافت در آینده به چه سمت و سویی هدایت می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده