نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

نینتندو: در تلاش هستیم تا بازی Super Mario Run به سرعت Pokemon Go همه گیر شود

رئیس نینتندو اعلام کرده که هدف آنها، همه‌گیر شدن Super Mario Run به سرعت Pokemon Go است.

بازی Super Mario Run در جریان کنفراسن اپل به صورت رسمی معرفی شد و حال تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو اعلام کرد که نینتندو امید دارد که بازی به سرعت Pokemon Go همه‌گیر شود. کیمشیما در مصاحبه‌ای که با وب سایت بلومبرگ انجام داد، گفت:

ما همه دیدیم که زمانی که بازی Pokemon Go منتشر شد، چه اتفاقی افتاد. شکی در این نیست که اکنون افراد بسیاری با گوشی‌های هوشمند خود بازی می‌کنند و این‌بار ما می‌خواهیم با ماریو، یکی از مهم‌ترین دارایی‌های معنوی خود وارد این بازار شویم و تیم میاموتو در حال کار برروی این مسئله است که بازی به سرعت Pokemon Go همه‌گیر شود. 

در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون نفر برای تجربه بازی Super Mario Run برروی اپ استور اپل ثبت‌نام کرده‌اند و به محض اینکه بازی منتشر شود، آنها مطلع می‌شوند. کیمیشیما همچنین اعلام کرد که ورود نینتندو به بازار بازی‌های موبایل، تاثیر بسیار مثبتی برروی فروش این کمپانی داشته است:

ورود ما به بازار بازی‌های موبایل، به ما کمک کرد که بسیاری از محصولات دیگر خود را بفروشیم. همچنین فروش دیجیتالی ما نیز با پیشرفت روبه‌رو شده است. عرضه کردن نرم‌افزارهایمان برروی گوشی‌های هوشمند، تاثیر بسیار مثبتی برروی تجارت نرم‌افزار و سخت‌افزار ما داشته است و به همین دلیل ما در حال حاضر اعتماد به نفس بیشتری داریم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده